“Leuk , gezellig , prima eten.”

Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo
Geclassificeerd als nr. 20 van 109 Restaurants in Alberobello
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het plaatsje Alberobello is ook al leuk , en dan ineens zo'n gezellig (en druk) restaurantje vinden...
Knus binnen en evt ook buiten zitten.
Wij zaten in dd gewelfde kelder.
Vriendelijk personeel ook. We bestelden wat garnalen vooraf en pasta (fusili) als main course. Bediening vlot . Eten was prima , goed op smaak.
Desert was warme chocolademuffin..mmm
Prijs met fles water en biertje totaal nog geen 4 tientjes.
Al met al 4 sterren (bollen) waardig!

14 september 2017 beoordeeld

Tijdens het weekend kan het wel wat druk zijn én zou de bediening wat in het honderd kunnen lopen; hetgeen we gegeten hebben was OK maar werd niet tijdig of fout geserveerd.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant moet je zeker de antipasto de la casa bestellen. Je krijgt dan een zeer uitgebreid aantal voor gerechtjes. Eerst een grote hoeveelheid koude voorgerechten een daarna lekkere waarmee voorgerechten. Wij bestellen dit voor een persoon een delen het met z n tweeën. Je betaald& 15,_ Daarna mannen wij nog een pasta gerecht. Goede zelfgemaakte pasta. Voor mij te veel.Ik had genoeg aan de antipasto. Goede bediening. Leuk zitten op het terras buiten. Wel reserveren.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na recensies op TA te hebben gelezen raakten wij enthousiast! Bij aankomst in het restaurant stond er een kleine rij. Na heel even gewacht te hebben, konden wij aan tafel. Wij zijn geen types die ons eten en drinken heel snel moeten hebben; wij houden juist van lang tafelen. Echter, is het begrip 'lang tafelen' hier 'lang wachten'. Als voorgerecht een garnalencocktail genomen. Dit zijn zo'n 10 garnalen op een bed van sla en cocktail saus. Niet echt bijzonder. De hoofdgerechten werden los van elkaar geserveerd. (Lees 10min) het eerste gerecht wat werd geserveerd was al lauw en niet warm. Tevens was de smaak van de pasta en pizza's niet bijzonder, maar normaal. Voor ons een teleurstellende avond, omdat we goede recensies hadden gelezen en er eigenlijk heel de avond lang een rij heeft gestaan van mensen. (Normaliter een goed teken)

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst lijkt het erg klein en dachten we dat er geen plek meer zou zijn. Maar als je doorloopt naar achteren zit hier nog een grote tuin.
Bediening zeer vriendelijk. Eten prima kwaliteit prijs verhouding. Echter moet je niet raar opkijken als het ene gerecht gewoon 5 minuten eerder geserveerd wordt dan het andere. Antwoord was de ene pasta bereiding is nu eenmaal langer

Reizigers die Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo geweest? Deel je ervaringen!