“Lunchen in een Trulli huisje”

Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo
Geclassificeerd als nr. 14 van 109 Restaurants in Alberobello
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst lijkt het erg klein en dachten we dat er geen plek meer zou zijn. Maar als je doorloopt naar achteren zit hier nog een grote tuin.
Bediening zeer vriendelijk. Eten prima kwaliteit prijs verhouding. Echter moet je niet raar opkijken als het ene gerecht gewoon 5 minuten eerder geserveerd wordt dan het andere. Antwoord was de ene pasta bereiding is nu eenmaal langer

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met mooie heerlijke gerechten. Wil je een leuk restaurant een heerlijk tussen de trullies buiten zitten. Dan is dit het juiste adres.

27 juni 2017 beoordeeld

Gelegen in het Trulli gebied van Alberobello. Gezellig interieur alsook een prachtig terras. Ruim aanbod aan gerechten, pizza's en lokale wijnen. De gerechten zijn mooi gepresenteerd en smakelijk alsook de pizza's. Vlotte en vriendelijke bediening (op één uitzondering na). Het terras is een echte aanrader (bij mooi weer uiteraard).

17 april 2017 beoordeeld

Ondanks de beperkte ruimte kon de chef onze groep (11 personen) in een gezellige niche van zijn restaurant plaats geven. We lieten de “cuoco” zijn zin doen voor de antipasta en hij zorgde voor 11 tevreden klanten. Het was zelfs zo lekker copieus dat velen in onze groep dit voldoende vonden; enkel de “diehards” (oa ik dus) namen nog een pasta. Een lekker wijntje vervolledigde deze mooie avond.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige locatie, leuk uitzicht, vriendelijke bediening.
De antipasti van het huis is bij wijze van aperitiefhapje zeker aan te raden. 1 portie volstaat voor 3 mensen:-)

Reizigers die Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo geweest? Deel je ervaringen!