“Verrassend lekker!”

Geclassificeerd als nr. 19 van 109 Restaurants in Alberobello
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een drukke zaterdagavond dus in weinig restaurants was nog plek. Bij Il Guercio kregen we een leuke plek aan de bar, zo konden we goed kijken naar de kok die de voorgerechten maakte. Echt super rosé gedronken (12 e mezzo)! Wij hebben een mix van warme voorgerechten in bakjes gegeten. Echt een aanrader, op deze manier proef je nieuwe lekkere gerechten. Hierna een pinsa (betere variant van pizza), ook echt heerlijk en in veel varianten te kiezen. Ook niet te duur dit restaurant.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap niet dat dit restaurant niet in de top 3 van Alberobello staat. In tegenstelling tot de meeste restaurants (lees: doorsnee pizza en pasta), biedt dit restaurant een diversiteit aan gerechten die net even anders zijn. De ingrediënten zijn allen vers en de gerechten worden in een open keuken bereid. Naast het eten hebben wij ook heerlijk genoten van lekker wit wijntje. Het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht. Helaas hebben wij dit restaurant op onze laatste avond pas gevonden, anders hadden wij zeker terug gegaan! Als je in Alberobello bent mag je dit restaurant niet overslaan!!

guercio1974, Proprietario van Il Guercio di Puglia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Grazie mille per la sua splendida recensione, l' aspettiamo al prossimo viaggio in Puglia.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Leuke zaak! Personeel kan vriendelijker maar dat is in bijna elk Italiaans restaurant hetzelfde. Lijkt soms alsof toeristen minder welkom zijn?

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige sfeer met goed eten. Frisse uitstraling. Open keuken waar pinsa (soort pizza) vers wordt bereid. Erg lekker!! Vriendelijk personeel.

guercio1974, Proprietario van Il Guercio di Puglia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Buongiorno, siamo lieti e grati per la sua recensione e la invitiamo ad un nuovo viaggio nella nostra magnifica Puglia. A presto

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 achtereenvolgende avonden gegeten. Twee keer een feestje. Heerlijke wijn, prachtige gerechten, vriendelijk personeel. Over twee dagen hebben we weer een tafel gereserveerd..... Reserveren is noodzakelijk!!

Sig.ra Monique, e' stato per noi un piacere averle servito una cena all' altezza delle sue aspettative. A questo punto spero di rivederla presto. Buona giornata

Reizigers die Il Guercio di Puglia bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Il Guercio di Puglia geweest? Deel je ervaringen!

;