“Prima!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit is een cave met open keuken. Alles wordt voor je neus klaargemaakt.
Heerlijk. Een aanrader

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart maar gerechten waren wel lekker. Vriendelijk vlotte bediening. Prijs kwaliteit oké. Lekkere wijnen uit de streek.

27 juni 2017 beoordeeld

Klein sfeervol restaurantje, dus reserveren is een must. Hartelijk onthaal en super sympathieke bediening. Beperkte kaart, maar smaakvolle gerechten mooi gepresenteerd, vergezeld van lekkere lokale wijnen. De open keuken is origineel in Italie en was een erg leuke ervaring. Ongetwijfeld een aanrader.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere lunch op. Het is een leuk klein familie restaurant met maar een paar tafeltjes. De bediening is erg vriendelijk. Erg leuk is de open keuken. Het eten was zeer smakelijk.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de TripAdvisor status hebben we restaurant bezocht. Het wordt deuk bezocht dus reserveren is aan te raden.
Er is keuze uit diverse locale gerechten. Wij kozen voor de uitgebreide Antipasta die wellicht voor een persoon voldoende is als maaltijd. Ook de primi en secondi gerechten zagen er goed uit en de door ons gekozen pasta was uitstekend. Het personeel doet echt moeite om je ervaring compleet te maken. Een aanrader.

Reizigers die La Cantina bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In La Cantina geweest? Deel je ervaringen!