“Prachtige tuin, heerlijk eten”
Beoordeling van Ristorante Fidelio

Ristorante Fidelio
Geclassificeerd als nr. 9 van 109 Restaurants in Alberobello
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een avond hier aanbeland met het idee een pizza te gaan eten. Antipasti misti voor 2 personen besteld als 'hapje' voor 4 personen: wat een festijn aan kleine verwennerijen! Gevolg: de pizza - die overigens heerlijk was - kregen we niet meer op. Hier komen wij terug! Vriendelijke bediening maakt het plaatje compleet.

Public_relations1979, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Fidelio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Geachte klant, wij zijn blij dat u alles genoten en in het bijzonder het voorgerecht heeft u overvloedig en goed gevonden. We zullen u graag in de toekomst graag zien.
Postscriptum: Excuseer ons Nederlands.
Ristorante Fidelio, Alberobello.

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hoorden van dit restaurant via onze verhuurder.Als je van plan was te drinken werd je gratis per taxi opgehaald en daarbij raadde hij ons ook nog aan de antipasta 1x voor 2 personen te nemen.Hoewel het menu ook heel aantrekkelijk was en erg goedkoop kozen we dus toch voor de antipasti en de orchiete.Het werd smullen..we raakten de tel kwijt van de bordjes heerlijks die per 2 of drie elkaar op volgden.De wijn uit deze streek bleek ook al een voltreffer,dus we kunnen iedereen een avond hier eten van harte aanraden !

Public_relations1979, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Fidelio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Dear customer, thanks for the words you wrote to us. We're glad you enjoyed everything and hope to see you soon. Thanks again and goodbye next time.
Ristorante Fidelio, Alberobello.

26 juli 2016 beoordeeld

prachtige locatie, als je niet dicht op elkaar wil zitten ergens op een buitenterras restaurant in het centrum. Fidelio ligt ca 1km buiten het centrum van alberobello, en zonder de tripadvisor app zou je niet gemakkelijk dit restaurant vinden
goede service, uitstekende keuken, prijs valt ook mee maar het zeker waard.

11 juni 2016 beoordeeld

Restaurant is niet heel groot en wordt ook bezocht door de lokale bevolking.
Om het te vinden is nogal lastig, ligt op een hoek langs de doorgaande weg. Leuk van binnen, wel wat fel verlicht en vriendelijke bediening. Maaltijden en wijn waren prima.

Public_relations1979, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Fidelio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Geachte klant eerst verontschuldigen ons voor onze slechte Nederlands en dank u voor deze beoordeling .
Sorry als je moest wachten voor een tafel , maar dit kan gebeuren in de dagen van grote klant opkomst .
Wij zijn blij dat u onze gerechten genoten . Wij hopen u snel te zien .
Met vriendelijke groet , Ristorante Fidelio, Alberobello.

14 oktober 2015 beoordeeld

fantastische antipasta de la casa , zo krijg je hem nergens .Vleesgerechten zeer lekker alsook de gegrilde Gambas .Prachtige locatie in mooie villa met trulli .

Public_relations1979, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Fidelio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2015

Geachte klant, helaas, geen Nederlands spreken , en wij verontschuldigen ons voor dit slechte vertaling , maar we willen u bedanken voor de mooie recensie dat hij wilde wijden . We zijn blij dat we blij zijn geweest met ons, je genoten van onze voorgerechten van het huis. Terug te komen en ons zien als hij op bezoek komt de Trulli van Alberobello .
Met vriendelijke groet , Ristorante Fidelio , Alberobello

Reizigers die Ristorante Fidelio bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Fidelio geweest? Deel je ervaringen!