“Degustatiemenu ?”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er gezellig uit, maar een van de mindere restaurants in Alberobello. Het degustatiemenu genomen en is niet wat men er mag van voorstellen en klopt niet met de kaart. Beter een iets hoger prijs vragen en dranken die inbegrepen zijn zoals de wijn zijn pover van kwaliteit. Het dessert was nog het beste. Negatieve ervaring.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten lang wachten voor we de kaart kregen. Blijkbaar was het niet gepast om zelf tenslotte naar de menukaarten te vragen.
Het eten is (gewoon) lekker.
De obers kregen het werk niet geirganiseerd en liepen in elkaars vaarwater.
Ook een minpunt: in de stoffen servieten zaten gaten van sleet.

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Benissimo, heel lekker, enorm veel voor een zachte prijs. Een aanrader !
Vriendelijke bediening .Gezellig familierestaurant in trullo.

24 augustus 2016 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd voor dit restaurant. Er waren zichtbaar vele tafels vrij. De tafels buiten zien er erg leuk uit. Personeel was niet echt gastvrij om ons van dienst te zijn. Uiteindelijk kregen we een tafeltje toegewezen en de kaart uitgereikt. Het restaurant is niet goedkoop. Toen we na 20 minuten, ondanks een verzoek, nog niets te drinken hadden zijn we onverrichter zake vertrokken naar een ander restaurant.

4 juni 2015 beoordeeld

Italiaanse restaurants zijn meestal prima, maar ook hier heb je slechte koks, zoals hier. Verrassende keuzes op de kaart, maar veel te zware kost.

Reizigers die Ristorante Pizzeria L'Olmo Bello bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Pizzeria L'Olmo Bello geweest? Deel je ervaringen!