“Lekker eten!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste middag hier gegeten. Na wat recensies op TA te hebben gelezen, waren we iets sceptisch. Bij binnenkomst was inderdaad een mannelijke ober niet heel enthousiast, maar de dame die ons de rest van de middag heeft bediend, heeft dit meer dan goed gemaakt!! Erg vriendelijk en behulpzaam!! Het eten was ook lekker! Pasta zoals pasta hoort te zijn! Daarnaast waren de wijn en desserts ook erg lekker!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen als eerste binnen om 20u en hadden meteen het gevoel dat we niet welkom waren. Menu in het Engels gevraagd waarbij we een misnoegd gezicht kregen omdat ze nog geen bestelling konden opnemen. Eten was ok maar ik zou deze plek niet aanraden.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed voor één keer. Werd ons aanbevolen door de verhuurder van ons vakantiehuis. Verwachting werd snel in de kiem gesmoord door ontvangst en bediening van een ober die er niet graag bij was. Je kan geluk hebben, wij hadden misschien brute pech.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede keuken, goede prijs/kwaliteit. Geen terras. Lekkere Italiaanse gerechten. Goede bediening, goede wijnkaart.

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de verschillen in de beoordelingen denk ik dat het te maken heeft met wie er in de keuken staat en in de bediening. Onze ervaring is matig. De ober was correct; deed zijn "ding". Antipasti was lekker, kan veel beter. Bij de secundi had ik kalfsvlees, deze was echt te droog. Als goedmaker kregen we koffie en digestief van het huis.

Reizigers die Il Trullo D'oro bekeken, bekeken ook

Noci, Province of Bari

In Il Trullo D'oro geweest? Deel je ervaringen!