“Goed restaurant in Alberobello. Nice restaurant.”

TRATTORIA - Miseria e Nobilta
Geclassificeerd als nr. 29 van 113 Restaurants in Alberobello
Keukens: Pizzeria
25 april 2017 beoordeeld

Goed en prima restaurant aan de rand van het centrum van Alberobello. Vanuit het centrum makkelijk te bereiken, maar je moet het wel even weten te vinden. Je loopt er niet zo langs. Wij verbleven een week in Tipico Resort & il Gabellota op basis van half pension. Voor het diner werden we naar dit restaurant verwezen. Goede keus.
Het eten is uitstekend en de bedienining is prima en vriendelijk. Er wordt moeite gedaan om uit te leggen wat de maaltijden betreffen, aangezien ons Italiaans niet zo goed is.
Het interieur is strak en modern, wat anders dan vele andere restaurants in Italië.

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is prima, maar de ontvangst slecht. Totale willekeur in wie als eerst geholpen wordt. De pasta' s zijn matig, de pizza's goed! Ook een beetje een kille sfeerloze tent

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door het terras op een afgezet deel van het parkeerterrein te maken en te voorzien van een muziekant werd een heerlijke sfeer geschapen voor een goede maaltijd. We begonnen met een voorgerecht van het huis. Voor niet veel geld wordt écht de specialiteiten van de chef gepresenteerd op zowel vis als vleegebied. Als we geweten hadden dat dit al zoveel was hadden we beslist zuiniger geweest met de bestellen. Hoewel ook deze gerechten weer voortreffelijk waren konden we het niet op. Het restaurant wordt ook veel door locals bezocht (zowel op het terras als take a way). Een aanrader.

Verrassend was na afloopt de beslist redelijk goedkope rekening. :-)

Miseriae N, Proprietario van TRATTORIA - Miseria e Nobilta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Grazie della sua recensione.Ci fa tanto piacere che avete gradito il nostro servizio,Il nostro impegno e' sempre al massimo per soddisfare il cliente nel miglior modo possibile.Proponiamo piatti della nostra tradizione, sia di mare che di terra,rivisitati nei giusti modi,per ottenere dei piatti diversi e farsi che il cliente assaggi piatti sempre nuovi e diversi.Grazie ancora e saluti da tutto lo staff.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, maar de grote ruimte is niet sfeervol. Ruimte is heel gehorig, waardoor het erg rumoerig klinkt. Nadeel is ook dat je niet met CreditCard of bankpas kunt betalen, alleen contant.

Miseriae N, Proprietario van TRATTORIA - Miseria e Nobilta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Grazie e scusate del disagio per la carta di credito,per problemi amministrativi siamo stati qualche giorno senza questo servizio.Spero di accogliervi ancora una volta nel nostro ristorante e di soddisfarvi al massimo.Saluti da tutto lo staff

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt beetje buiten het toeristische centrum langs een drukke baan. Op eerste zicht, door die drukke baan, leek het ons niet zo aantrekkelijk maar toch geweest door goeie tripadvisor reviews. Het interieur is modern en zeer mooi maar buiten een tafeltje gezicht door mooie weer. We waren redelijk vroeg en werden 'gewoon'/ neutraal ontvangen. 2 kids aten een pizza margaritha. Deze waren zeer lekker. Ikzelf nam een parmiggiana als voorgerecht en een spaghetti del mare als hoofdgerecht. Mijn vrouw nam de ravioli van de chef. De parmiggiana zat redelijk van smaken maar was lauw tot koud net zoals de ravioli. De spaghetti was ok maar niet onvergetelijk.
Was zeker ok maar Al veel betere ervaringen gehad in puglia.

Grazie di essere stato da noi.Ce la mettiamo tutta a soddisfare il cliente.Saremmo contenti se ad una prossima visita ad alberobello,ci viene a trovarci per farle assaggiare qualche nuovo piatto a suo gradimento.Grazie ancora e saluti da tutto lo staff.

Reizigers die TRATTORIA - Miseria e Nobilta bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In TRATTORIA - Miseria e Nobilta geweest? Deel je ervaringen!