“Rust en ruimte”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Rust en ruimte”
Beoordeeld op 14 november 2016 voor een verblijf in november 2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op La Fenella. Prachtig huis dat voor een groot gedeelte is gerenoveerd. Renovatie wordt door eigenaars zelf gedaan. Gewoonweg schitterend. We zijn bijzonder warm ontvangen door Jeannette, Rene en Floris. Prachtig appartement. De molen ligt in een prachtig dal. Rust, ruimte en natuur. Heerlijk gehad.

15 nov 2016
Ciao Sylvia en Peter dank voor deze mooie recensie. Erg fijn dat jullie te gast waren. En we zien jullie graag weer een keer terug. Abbraccio René, Jeannette e Floris
MvdBergh
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Echte aanrader. Kom zeker terug!”
Beoordeeld op 27 september 2016 voor een verblijf in september 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Super verblijf gehad bij La Fenella. Overdag heerlijk genieten van de rust, de natuur en nabij gelegen middeleeuwse dorpjes. En in de avond onder het genot van een wijntje bij het kampvuur van de sterren genieten, met op de achtergrond een uil.

In de omgeving is voor ieder wat wils: natuur/bergwandelingen, mooie fietstochten, grotten, abseilen, de echte Italiaanse cultuur, strand en nog veel meer.

Het verblijf is een gerenoveerde watermolen met authentieke details. De appartementen zijn sfeervol ingericht en van alles voorzien. Jeannette, Rene en Floris bedankt voor jullie fantastische gastvrijheid. Kom zeker terug.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Hoe schoon was de badkamer? Service
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen Mensen met huisdieren
27 sep 2016
Grazie Martine. Het was ons een groot genoegen. En we zien jou/jullie graag terug.
Wanderer6 ...
1 beoordeling
“Heel erg relaxed”
Beoordeeld op 19 september 2016 voor een verblijf in juli 2016

Wij vonden La Fenella een heel fijne omgeving. Rustig, veel ruimte, groen en gezellig. Leuk om met z'n achten aan de grote tafel buiten te eten en te bbq-en. Leuk ook het beekje wat langs kabbelt en waar het heerlijk rustig zitten is. En lekker dat je alleen maar de natuur hoort, geen drukke wegen in de buurt. De beheerder is vriendelijk, behulpzaam en vol met tips.

Reisgroep: Uitgebreide familie
20 sep 2016
Grazie mille! Was erg fijn jullie als gasten te hebben. En dank voor de mooie foto's. Wees altijd welkom. Arrivederci René e Jeannette
nancy v
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Familiehuis”
Beoordeeld op 9 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk genoten met hele gezin in la fenella. Prachtige inrichting. Fantastisch Italiaans gegeten. Kok Luciano kwam koken. Goede tips voor uitjes in de buurt. Lekkere restauranttips. Aanrader!

10 aug 2016
Grazie Nancy voor deze mooie beoordeling. Het was een genoegen jullie als gasten te hebben! En we zien jullie graag weer terug. Un caro saluto René, Jeannette e Floris
NeldV
Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Een waargebeurde sprookjesweek op La Fenella!”
Beoordeeld op 17 juli 2016 voor een verblijf in augustus 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat is het hier fantastisch! Wat hebben we genoten!

Alles wat een goede vakantie moet hebben was hier. Die plek, de magische molen in dat prachtige dal, de inrichting, de bedden, de keuken, de heerlijke lokale wijn, de beek. Fantastische gastheer en gastvrouw. De speel en ontdek mogelijkheden voor onze zoon Floris.

De geweldige gesprekken, de heerlijke temperatuur, tot laat buiten kunnen zitten, sfeerverlichting, de sterren. Het Italiaanse eten wat overal goed is, maar vooral in de omgeving van Arcevia..

Bovendien een fantastische omgeving met middeleeuwse stadjes, Corinaldo, Pergola, Jesi.. zomaar een paar van de ontelbare. De fijne supermarktjes waar men je nog persoonlijk wil helpen. En Senigallia, de zee, fritto misto bij Angelino sul mare, de pier, vooral ’s avonds een sprookje. Il Piccolo Ranch, met gastheer Angelo met vriendelijke woorden en heerlijk eten.

De mogelijkheid om echt te ontspannen!!

We vergeten vast nog veel. We mochten voor een week in jullie sprookjeswereld leven. Het heeft ons energie gegeven, we zijn weer opgeladen.

Grazie per tutti cari amici!

Werner, Nel, Emma & Floris

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Service
18 jul 2016
Cara famiglia, jullie waren de fijne gasten uit ons eerste seizoen. Zo bijzonder jullie te ontmoeten en te leren kennen. Sempre nel cuore! Grazie voor deze mooie recensie. Un caro saluto Rene, Jeannette e Floris
Andre S
Uden, Noord-Brabant, Netherlands
1 beoordeling
“Serene rust, fantastische locatie, authentiek maar toch modern, TOP!”
Beoordeeld op 5 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

Prachtige locatie, waarbij met veel liefde en toewijding de oude watermolen in ere is(wordt) hersteld. Appartement is fantastisch. Omgeving ongerept, adembenemend. Rene is een fantastische gastheer en geeft je fantastische uitgaantips die je niet mag missen.
Koken met Luigano was ook een fantastische ervaring en we hebben een relaxte culinaire avond gehad, met als klapstuk een magische voorstelling van de vuurvliegjes! Onze hond heeft ook de vakantie van zijn leven gehad, mede dankzij Marie, Quinc en Pluis (lekker vrij rond lopen en naar de beek op het terrein gaan)

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: rust, stilte en omgeving
Reisgroep: Echtgenoot/partner
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
9 jul 2016
Grazie mille voor deze prachtige review. Jullie waren erg fijne gasten. Dank voor de mooie foto's. En we verwelkomen jullie graag weer.

Un caro saluto Rene, Jeannette en de honden
olgalouis ...
Niveau 2 bijdrager
8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Inspirerende plek in prachtige natuur met warme gastheer & vrouw”
Beoordeeld op 29 juni 2016 voor een verblijf in mei 2016

We hebben met een gezelschap van zes personen ontzettend genoten van deze prachtige plek in ongerepte natuur. Rene en Jeannette verbouwen de oude watermolen op zo'n manier dat het karakter bewaard blijft en je toch een moderne lichte inrichting ervaart. Je hebt er alle ruimte om buiten te ontspannen, wandelen, lezen of aan de beek te zitten. Het is een plek waar stilte en reflectie op zijn plek zijn. Wij komen graag terug!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: de gastvrijheid, de natuur en het heerlijke eten
Reisgroep: Overige
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Grote groepen Mensen met huisdieren
9 jul 2016
Grazie mille Olga. Het was een groot genoegen jullie te ontmoeten en te leren kennen tijdens de business retraite van Institute of Global Transformation.
We zien elkaar vast weer terug. Aanknopingspunten zijn er voldoende.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren