“Super lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier hele lekkere pizza's gegeten. Bediening ging bij ons vlot. Personeel niet super vriendelijk maar ook niet onvriendelijk. Kortom: heel lekker gegeten tegen normale prijzen.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren gelokt door de goede beoordelingen en de vele prijzen die deze pizzabakker heeft gewonnen.

Helaas zijn we in alles teleurgesteld; onvriendelijk personeel, een sfeerloze lokatie, maar bovenal zeer matige pizza's evenals de huiswijn. Als goedkoop gevuld wilt zijn en verder weinig wensen hebt, ben je hier op het juiste adres.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van een aantal goede recensies besloten om hier te gaan eten. Achteraf toch een beetje spijt. Pizza was niet heel bijzonder (had op andere plekken lekkerdere pizza's gegeten) en de bediening was slecht. Spraken nauwelijks Engels en niet heel behulpzaam. Duur waren de pizza's niet, dus je kunt er wel goedkoop uit eten.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een pizza gegeten maar we waren er niet van onder de indruk. Niet van de pizza maar helemaal niet van de bediening. Er werd geen woord Engels begrepen en er werd ook niet naar ons omgekeken. Ook was het niet echt sfeervol.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goeie pizzeria. Wel heel druk. Lang wachten voor een tafeltje en daarna kost de pizza ook nogal wat tijd. Maar zeer de moeite waard. Vooral hun pizza's met truffel, waar ze allemaal prijzen mee hebben gewonnen. Lekker lokaal (uit Genua) bier!

Reizigers die La Picea bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In La Picea geweest? Deel je ervaringen!