“Uitstekende pizza”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goeie pizzeria. Wel heel druk. Lang wachten voor een tafeltje en daarna kost de pizza ook nogal wat tijd. Maar zeer de moeite waard. Vooral hun pizza's met truffel, waar ze allemaal prijzen mee hebben gewonnen. Lekker lokaal (uit Genua) bier!

4 augustus 2016 beoordeeld

Voor zes personen gereserveerd. De serveerster was m'n naam niet vergeten bij binnenkomst. Klasse! 6 pizza's besteld waaronder ook de nummer 1 van Europa. Liter witte wijn erbij besteld (€10)!!!, liter bubbeltjes water (€2,00), liter mineraal water (€2,00), 1 cola 0,33 (€2,50) en een grote weisbier 0,5l (€5,00). De pizza's smaakte alle uitstekend en waren royaal belegd. De bodem was mooi knapperig en goed van smaak.
Zeker een aanrader.

Het is geen romantisch restaurant, maar wel gezellig rommelig met veel publiek voor de afhaal pizza's. Wil je daar geen last van hebben dan moet je in de rechter ruimte gaan zitten. Aan de linkerkant is ook de afhaal en staan de pizzabakkers hun pizza's te bereiden in een echte steenoven.

Totaal afgerekend voor 6 personen € 81,50 inclusief drank.

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zijn lekkere pizza's maar zonder veel meer. Het is een beetje overroepen om op nummer 1 te staan vind ik zelf. We hebben al veel lekkere pizza's gegeten ergens anders. Maar over het algemeen niet slecht. En ook een gezellig kader.

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar na alle commentaren hadden we er meer van verwacht. Pizza ok, maar zeker niet speciaal, we hebben er al betere gegeten. Relatief grote korst, dus weinig beleg.
Pluspunt: het is helemaal niet duur!

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker, maar er was wat weinig beleg op de pizza's. Ze waren snel geleverd en de prijs valt zeker mee. Ik had een pizza DIAVOLÉ en er was heel veel salamie op maar te tomatensaus was aan de weinige kant. Ze waren niet overvriendelijk maar ook niet onvriendelijk. Het is niet voor een tweede keer vadbaar maar wel gewoon lekker.

Reizigers die La Picea bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In La Picea geweest? Deel je ervaringen!