“Lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zijn lekkere pizza's maar zonder veel meer. Het is een beetje overroepen om op nummer 1 te staan vind ik zelf. We hebben al veel lekkere pizza's gegeten ergens anders. Maar over het algemeen niet slecht. En ook een gezellig kader.

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar na alle commentaren hadden we er meer van verwacht. Pizza ok, maar zeker niet speciaal, we hebben er al betere gegeten. Relatief grote korst, dus weinig beleg.
Pluspunt: het is helemaal niet duur!

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker, maar er was wat weinig beleg op de pizza's. Ze waren snel geleverd en de prijs valt zeker mee. Ik had een pizza DIAVOLÉ en er was heel veel salamie op maar te tomatensaus was aan de weinige kant. Ze waren niet overvriendelijk maar ook niet onvriendelijk. Het is niet voor een tweede keer vadbaar maar wel gewoon lekker.

28 juli 2016 beoordeeld

lekker druk, pas na 19.00 uur open. 2 ruimtes, 1 is wat rustiger.
iet geschikt voor een avondje tafelen

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van eerdere beoordelingen op Tripadvisor dit restaurant uitgekozen en dat was een goede keuze.
Het was erg druk en daardoor duurde het even, maar de pizza's en de desserts waren erg lekker.
Kortom: een aanrader!

Reizigers die La Picea bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In La Picea geweest? Deel je ervaringen!