“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De vis is uitermate vers. Het voorgerecht een proeverij van diverse visgerechten is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

6 augustus 2017 beoordeeld

Leuk restaurant, goede bediening, goed tempo, wat hoog geprijsd irm kwaliteit, wijn niet super.
Eerder hier gemeld: Pas op met de vis. Gaat per ons maar ja, hoeveel weegt een vis nou?. Hebben wat moeite met gezelschappen van vijf of groter. Geen geschikte tafels en te weinig plek.
Een portie frites voor zes euro is wel erg, erg veel

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt je misleidt!!! De prijzen van de vis is € 6,00 per 100 gram. Hier kunnen ze alle kanten mee op. De vis van mijn vrouw woog net 100 gram denk ik, maar ze moest € 24,00 afrekenen voor een mager scharminkele vis die bovendien zwaar aan anorexia leed. Dus de de vis werdt hier dus duur betaald. Wegblijven hier luidt mijn advies !!!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten dat je krijgt is goed, de bediening daarentegen erg slecht. Het eten kwam niet tegelijkertijd, borden worden onder je neus weggehaald, de rekening klopt niet. Desondanks moet je toch 2,50 fooi betalen per persoon

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant kent een schuin terras, da's even wennen. Vriendelijk personeel. Niet van de standaard kaart gegeten, maar een keuze van de dagkaart. De spaghetti, de lasagne (met vis), was heerlijk. Afgesloten met een Italiaans zoet nagerecht (delen met zn tweeen). De prijs was iets hoger in vergelijk met andere restaurants, maar het diner was t zeker waard.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die La Loggia bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In La Loggia geweest? Deel je ervaringen!