“Goed visrestaurant zonder poespas”
Beoordeling van Ristorante L'Oasi

Ristorante L'Oasi
Geclassificeerd als nr. 15 van 85 Restaurants in Levanto
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Lekker gegeten (o.a. prima vis-risotto) en aardige bediening.
Verse vis, zonder poespas.
Geen uitgebreide wijnkaart, maar goede plaatselijke wijnen.

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

Uitstekend gegeten. Geen fratsen, gewoon eerlijke gerechten. Bediening is zeer Allert en tegemoetkomend. Het voelde haast aan alsof je bij mensen thuis zat te eten, en dat bedoel ik als compliment.

Datum van bezoek: september 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Eten was heerlijk, alleen hebben ze helaas compleet verkeerd gereageerd op stukjes glas in de wijn. De gastheer heeft een fles wijn te enthousiast geopend waardoor stukjes glas en etiket in de fles zijn beland. Dit direct aangegeven maar fles werd helaas niet gewisseld. Na 3 opmerkingen zijn wij uiteindelijk na hoofdgerecht vertrokken. Wijn wel betaald, maar niet gedronken. Wij moesten ons niet aanstellen!!! Wat een mooie avond had kunnen zijn is compleet verpest. Jammer!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wowww wat een heerlijke tonijn gegeten en vriendelijk personeel!
Sfeervol aan plein met terras maar, binnen met met grote open ramen is eveneens goed toeven. prima stoelen en ruime tafels.

Datum van bezoek: juni 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie zaak, lekkere en goedkope huiswijn, maar de vis in de zoutkorst (en brood) waren aan de dure kant...

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ristorante L'Oasi bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In Ristorante L'Oasi geweest? Deel je ervaringen!