“Verkeerde keuze.”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een leuke eetgelegenheid tijdens een drukke feestavond in Levanto zijn we hier terecht gekomen. We waren door de uiterst vriendelijke bediening er op gewezen dat de kaart op betreffende avond beperkt zou zijn ivm met bezetting in de keuken.

Helaas was de keuze echter zo beperkt dat een pizza ons het beste leek. Misschien hebben we het slecht getroffen, maar de pizza's waren vlak en smakeloos en miste elke Italiaanse finishing touch.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Volgende keer doorlopen dus.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vis werd geslacht ipv gefileerd wat resulteerde in alsnog veel graten.
Ook in het gefrituurde zeebanket zaten visjes met veel graten. Hoe wordt men geacht deze te eten?
Zeer ongeïnteresseerde bediening.

22 juni 2017 beoordeeld

Op één been kun je niet staan, we zijn er dus maar twee keer geweest en zoals je als passant dan gevleid wilt worden word je het, met een neutje limoncello aan het eind en vriendelijk woord van herkenning bij binnenkomst, tsja. Leuke is echter dat je ook eerste keer welkom bent en dat je je ogen er de kost kunt geven. Lekker bruschetta, lekkere desserts en espresso. Prima pizza's ook. Niets mis mee. Van meet af aan geduldige en aardige bediening en je zit er aardig. Om niet over te slaan.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, gezin met twee pubers, hebben hier heerlijk uitgebreid gegeten. Een ruime keuze aan Italiaanse specialiteiten, een aparte dagkaart, maar ook prima pizza's. Heerlijke huiswijn, Rosso, flinke karaf voor maar eur 2,50. Uitstekende bediening. Wel reserveren, zeker in het hoogseizoen.

11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke krokante pizza! En niet duur. Vriendelijke bediening. Goed adres. We zijn er twee keer geweest om ook de anti pasti della casa te eten en een heerlijke vis. Goede wijn uit de streek. Proberen waard

Reizigers die Ristorante Pizzeria Due Lune bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera

In Ristorante Pizzeria Due Lune geweest? Deel je ervaringen!