“Super lekker gegeten”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 maart 2018 beoordeeld

We hebben hier woensdagavond het zevengangen "tasting" menu Vincenze (60 euro per persoon) gegeten. Het menu was samengesteld uit 6 gangen op basis van lokale zeevruchten. Iedere gang was goddelijk en de borden waren plaatjes (de foto's kloppen echt). En als zevende gang een toetje, de semifreddo en een kopje espresso. De wijnkaart is heel indrukwekkend van 18 euro tot enkele honderden euro's. Wij hadden een lokale witte wijn (Fiano di Avellino) van 25 euro die echt super was. De bediening is uiterst netjes maar heel vriendelijk en informatief. Het verbaast me dat dit restaurant niet in de Michelin gids staat. Overigens op het plein voor de deur kun je prima parkeren.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, heel vriendelijk personeel. Een familiezaak (twee broers en een neef) die dagelijks bezig zijn om hun restaurant tot een hoger niveau te brengen.

Topproducten uit de streek zoals de colatura de alici.

Tijdens het eten tips meegekregen van wat de moeite was om nog te bezoeken.

25 juli 2016 beoordeeld

Speciale plek op een weinig idilische pleintje van het kleine mooie stadje Cava De 'Terreni (mooie oude winkelstraat). Terrasje was nog niet opgedekt en weinig uitnodigend. De gerechtjes die we kregen weinig verrassend. Ik had een bordje gefrituurde visje en inktvis, niet echt speciaal. Bediening goed en zeer vriendelijk. Rekening voor de streek best iets duurder dan normaal. Had beter iets anders gekozen denk ik.

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er gaan eten op zaterdagavond 18 juli en het zat er afgeladen vol. Heel vriendelijke bediening en uitstekend stuk rundsvlees gegeten. Na een heerlijke mozzarella. Aanrader in Cava.

11 november 2014 beoordeeld

2 broers en neef samen dit restaurant gestart. Liefde voor eten, wijn en gastvrijheid! We kregen aperatief aangeboden. Heerlijk genoten van met aandacht klaargemaakte gerechten, waarin de streekproducten verwerkt zijn en vers!

• Sfeer

Reizigers die Casa Rispoli bekeken, bekeken ook

Cava De' Tirreni, Province of Salerno

In Casa Rispoli geweest? Deel je ervaringen!