“Dagje Minori, oasta en pasticceria”
Beoordeling van Pasticceria Sal De Riso

Pasticceria Sal De Riso
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Minori
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

SAL, vooral doorgaan, kun je een week proberen/proeven en dan heb je alleen t gebak nog gedaan, ijs ook niet vies.

Datum van bezoek: juni 2019

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de prosecco en de (gratis) vingerfood waren echt zalig.

Lekkere tiramisu maar niet zo lekker als die in Rome. We hebben er wel van genoten. Omdat deze patisserie een naam heeft, waren onze verwachtingen ook torenhoog.

Wij raden de prosecco aan.

Datum van bezoek: september 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Koffie met een peren gebakje genuttigd
In een woord een smaak sensatie
Fantastisch lekkere cappuccino
Evenals de Citroen Tiramisu

Datum van bezoek: juni 2018
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier is echt super lekker. Iedere avond iets anders gehad maar alles is met zorg bereid. En niet duur.
En natuurlijk het ijs en het gebak niet vergeten. Dat is echt de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms moet je jezelf verwennen als je hard hebt gewerkt.. heerlijk een Torta Limone gegeten! Met een collega. Fantastische smaak, vakmanschap, fijne en hartelijke bediening. Groeten uit Nederland.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pasticceria Sal De Riso bekeken, bekeken ook

In Pasticceria Sal De Riso geweest? Deel je ervaringen!