“Geweldig eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Ristorante Leonardo's

Ristorante Leonardo's
Geclassificeerd als nr. 10 van 44 Restaurants in Agerola
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden als lunch de spaghetti met pesto en Burrata, echt een aanrader! Niet duur, wel erg lekker!

Datum van bezoek: september 2019

6 juni 2019 beoordeeld

We hebben er meerdere dagen geluncht en avondeten genuttigd. En we waren erg onder de indruk van de service. Het voltallige personeel geeft je het gevoel dat ze willen dat je tevreden naar huis gaat. Eerlijk advies en we kregen de tweede dag zelfs een toetje van het huis. Ook spraken ze goed Engels. Het eten zelf was ook erg lekker en vers. Vooral de verse tonijn is een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
8 juli 2018 beoordeeld

We verbleven in Agerola om vanuit daar naar Amalfi en Positano te reizen. We hebben in Amalfi en Positano ook gegeten. Maar nergens vonden we zo'n goed restaurant als deze! We hebben er uiteindelijk 4 dagen gegeten. En het was ook nog super betaalbaar. Ook erg behulpzaam personeel. Ze hebben ons geholpen met een taxi boeken naar het vliegveld.

Datum van bezoek: juni 2018
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een aantal keren héérlijk gegeten. Persoonlijke, vriendelijke bediening, prachtig uitzicht over het water.. Als het weer het toelaat kun je lekker buiten eten. De prijzen zijn ook zeer vriendelijk, bijv. een liter huiswijn voor € 5,- (en zeker geen hoofdpijnwijn). Het restaurant is echt een aanrader!,

Datum van bezoek: mei 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en met een prachtig uitzicht. Ook de desserts zijn ten zeerste aan te raden. De bediening was ook erg vriendelijk en het eten zag en smaakte heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Ristorante Leonardo's bekeken, bekeken ook

Conca dei Marini, Amalfi Coast

Agerola, Provincie Napels

In Ristorante Leonardo's geweest? Deel je ervaringen!