“Wat een gezelligheid! En zulk lekker eten 👌🏻”
Beoordeling van Pub Crazy Burger

Pub Crazy Burger
Geclassificeerd als nr. 8 van 42 Restaurants in Agerola
Keukens: Amerikaans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen burgers op het menu maar wel super lekker Italiaans eten. Prima prijs en zeer gastvrij en gezellig. Ik kom zeker terug!

Datum van bezoek: april 2019

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het in Amalfie en Positone veel te druk was zijn weer hier beland. Super lekker gegeten. En salade, gegrilde mozzarella, penne en vlees van de dag. Het smaakte allemaal even lekker, zo ook de zelfgemaakte witte wijn. Je moet er door de inrichting heenkijken maar de gastvrijheid maakt het goed.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Heerlijk gegeten. Verser dan vers kan het niet. De wijn ook zelf gemaakt. Fruit uit eigen tuin. De eigenaar en zijn familie zijn super vriendelijk.
De naam doet geen eer aan het restaurant.

Datum van bezoek: september 2017
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Biologische producten. Heerlijke salades met wat je maar wilt. Vraag en wanneer het mogelijk is wordt dit geserveerd. De vino bianco sprumante is eigen gemaakte wijn en echt heerlijk. De eigenaar spreekt goed Engels en is een spraakwaterval. En heeft geweldige verhalen

Datum van bezoek: september 2016
16 september 2014 beoordeeld

Dit is naar Nederlandse standaarden een beetje een snackbar, maar dan wel een kwalitaria. Het eten is prima/lekker, de zelfgemaakte wijn is ook wel lekker maar smaakt niet echt naar wijn. Redelijk zoet. Wij zaten buiten onder de TL lichten. Bediening was goed, sprak Engels en was aardig en servicegericht. Drukbezocht door lokale jongeren. Je kan alleen met cash betalen. Pinautomaat is 15 min lopen (en weer 15 minuten terug) kwam ik op pijnlijke manier achter.

De beroemde gastvrijheid die te lezen valt bij andere comments heb ik helaas niet kunnen ervaren omdat de zoon van de eigenaar aanwezig was, maar dit is absoluut niet bedoeld als een negatief iets.

Gezellige avond hier gehad dus een aanrader als je lekker wilt eten maar ik denk dat Agerola betere restaurants heeft aan te bieden.

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

Reizigers die Pub Crazy Burger bekeken, bekeken ook

Agerola, Provincie Napels

In Pub Crazy Burger geweest? Deel je ervaringen!