“Heerlijk eten!”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van Casa Pendola (zeer mooie B&B) zijn we hier gaan eten. De bediening is gastvrij en vriendelijk, het eten puur en heerlijk en de prijs... ongelofelijk goedkoop.

Zonder twijfel een aanrader

Datum van bezoek: september 2018

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een voorbeeld van gastvrijheid en vriendelijkheid! Ook ontzettend lekker en authentiek Italiaans gegeten en gedronken voor een goede prijs! Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Agerola werden we door onze gastvrouw gewezen op dit restaurant op loopafstand van de B&B.
Alles in typisch Italiaans en dus zeker geen toeristenfuik.
Hele aardige en behulpzame bediening.
Uitgebreide kaart met vis, vlees en pizza’s. Voor ieder is er wel iets wils.
Lekkere huiswijn en de gerechten komen vlot. De mix van antipasti is erg lekker en de pasta’s ook. Pizza’s zien er ook goed uit.
Al met al heerlijk zeker na een dag onderweg in de drukte van Pompeii en de Amalfi kust. Er is een Engelse kaart beschikbaar en er wordt ook Engels gesproken.
Zeer goed betaalbaar.
De inrichting is simpel en de verlichting lekker fel maar dat maakt niks uit.
De tweede avond (zaterdagavond) was het bomvol dus reserveren is geen slecht idee.

Datum van bezoek: mei 2018
8 november 2017 beoordeeld

Na onze prachtige wandeling langs de Amalfi-kust zijn we 's avonds hier beland.

Gezellig restaurant met super vriendelijke ontvangst. Heerlijke gerechten (klassiekers maar zeer goed gebracht) voor een eerlijke prijs.

Wat wil een mens nog meer ?

Datum van bezoek: november 2017
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten! Echt de moeite waard. Typische Italiaanse gerechten. Ook qua uitstraling; lees, ongezellige tl-verlichting ;)

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Selva bekeken, bekeken ook

Agerola, Provincie Napels

Agerola, Provincie Napels

In La Selva geweest? Deel je ervaringen!