“Onverwacht goed in klein plaatsje”
Beoordeling van Il Portale

Il Portale
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Parghelia
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zaten vlakbij in Porto Ulisse b&b.
Goede kwaliteit, buiten voldoende plek. Zeer betaalbaar. Probeer zeker de antipasto Il Portale.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Prima modern restaurant met goede kaart en nette bediening. Het was een verrassing in zo,n kleine plaats di5 tegen te k9men.

Datum van bezoek: september 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek, fantastisch eten. De pesche spade is zo ontzettend mals en origineel geserveerd. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee keer hier gegeten. Een keer als lunch en een keer diner. De huiswijn is heerlijk €9 voor een fles witte wijn.

De biefstukreepjes met rucola en parmezaanse kaas is heerlijk! En ook de plate met lokale gerechtjes was weg lekker als vooraf (wij hebben 1 plate gedeeld). Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder stond er een flinke rij, maar vandaag konden we om 20 uur zo aanschuiven. Het restaurant is druk, binnen alles vrij, buiten alles bezet. Bediening werkt efficient. Hoofdgerecht tafelgenoot kwam gelijk met mijn voorgerecht, tonijn op rode uiencompote. Apart...maar hoofdgerecht, garnalen met bonenpuree was zalig. Gelegen aan de hoofdstraat van Parghelia naast de kerk...dus genoeg te doen/zien.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Il Portale bekeken, bekeken ook

Drapia, Province of Vibo Valentia
Tropea, Province of Vibo Valentia

Tropea, Province of Vibo Valentia

In Il Portale geweest? Deel je ervaringen!