Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Het is dat we een rondreis doen op 4 eilanden, maar hier is 3 dagen lang genoeg. Wij wisten van te voren niet waar we kwamen te zitten en de kamer die we kregen stonk naar riool, kregen een andere kamer (omdat we het zelf vroegen).
Ontbijt redelijk, kamer schoonmaak ook redelijk.
Van een 3 sterren hotel iets meer verwacht.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Kamers oud en slecht onderhouden. Schimmel in de badkamers. Wel zeer behulpzame medewerkers. Niet aan te raden. Op het eiland heeft men een breed aanbod van hotels. Ligt wel op loopafstand van de boulevard.

Kamertip: De 1e etage kamers zouden beter zijn.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Kamers van hotel verspreid over het terrein. Veel verschil in kamers. Weinig privacy als je buiten zit. Sommige kamers hebben niet eens de mogelijkheid buiten te zitten. Verdere voorzieningen prima. Zwembad aanwezig. Loopafstand stadje en strand goed te doen . Supermarkt naast het hotel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 juni 2017

Typisch grieks hotel, redelijk gedateerd, kleine badkamer met te kort gordijn; Heel slechte matrassen op de bedden( je voelt de vering er door.) Slechte wifi op de kamers. Ontbijt was prima, alles aanwezig.

Kamertip: Ontbijt prima, bedden slecht.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

De eerste indruk was goed, mooi zwembad, leuk ogende bungalows en verzorgde tuin. Eenmaal binnen troffen we een uitgewoond deprimerend en vochtig hok aan. Een andere kamer bleek niet veel beter. De bedden zijn maximaal opgebruikt, je voelt elke veer, het vocht slaat op je keel. De drie sterren zijn vermoedelijk in het jaar 1900 toegekend.

Bij het ontbijt veel zoetigheid en droog brood waar bij nadere inspectie schimmel op bleek te zitten.

De zeer vriendelijke receptioniste incasseert klacht naar klacht maar wat kan ze doen?

Wij zijn voortijdig uitgecheckt en naar de overkant (Porto Naxos) verhuisd. Hopelijk verwijderd Tui dit hotel snel uit haar portfolio.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner