“Super gezellig en goed eten!”
Beoordeling van Naxian Capriccio Restaurant

Naxian Capriccio Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 168 Restaurants in Náxos
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat een leuk restaurant. Dag 1 hier voorbij gelopen maar vandaag toch gegeten. En wat een lekkere maaltijd was dat! Ik had stuffend Calamari en mijn moeder de sole meuniere. Allebei super vers en heel erg lekker! Echt een aanrader als je een avondje lekker uitgebreid wil eten. Ook de home made lemonade was top!

Datum van bezoek: juli 2018

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Mochten de huiswijnen proeven. Prima. Uiteindelijk toch alleen een hoofdgerecht besteld wegens late lunch. Tonijnsteak medium besteld. Twee enorme steaks waren dat. Cooked to perfection. Fijne gegrilde groenten erbij.
Seafood risotto heerlijk. Goede espresso.
Komen terug van de week!

Datum van bezoek: augustus 2016
23 juni 2016 beoordeeld

Tzaziki en dolmades gegeten met een glaasje water en een biertje voor 22 euro dat is schandalig duur en de kwaliteit van het eten was matig en dat is nog zacht uitgedrukt.

Datum van bezoek: juni 2016
13 september 2015 beoordeeld

Prima gegeten hier, met aardige gastheer en bediening. Echter eten was gemiddeld en steekt echt niet uit boven andere gemiddelde tavernes in Griekenland. Vond het ook best prijzig, zeker als je vergelijkt met de buurtavernes. Vind het wat overgewaarderd. Ik denk dat dit ook komt door de zeer actieve benadering voor een 5-star beoordeling op tripadvisor toen wij vertrokken.

Datum van bezoek: september 2015
22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om temidden van het drukke toerisme een restaurant tegen te komen welke heel veel kwaliteit heeft in de combinatie van smaak en keuze van couvert. De mooie opmaak van de gerechten smaken net zo als hoe ze gepresenteerd worden; Klasse!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Naxian Capriccio Restaurant bekeken, bekeken ook

In Naxian Capriccio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!