“Heerlijke vissoep!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

De vissoep is echt een aanrader. Heerlijk! Herlijk! Veel stukjes vis. Verder leuke bediening en lekker toetje.

Datum van bezoek: september 2019

17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen de dagschotel vis. tsipoura voor 29€.
Na een vriendelijke ontvangst kregen we een karaf witte wijn, en een flesje water. Snel gevolgd door een griekse salade. Salade was lekker; ui, tomaat, komkommer, paprika, fetakaas en heerlijke olijven. Toen bordje huisgemaakte frietjes; niet teveel maar wel lekker. De hoofdschotel was een heerlijke vis, mosterdsausje en een ruime schakering groenten erbij.
Vis was vers en lekker.
Toen we de rekening vroegen kregen we een extra karaf wijn en een dessert van het huis; youghurt met honing en diverse verse vruchtjes. Samen met een nette, prettige bediening is dit restaurant zeker aan aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was vers en lekker bereid. Personeel uitermate vriendelijk.
Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10! Het eten is super vers en lekker en de bediening is mega vriendelijk. Onze complimenten!

Datum van bezoek: april 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/ kwaliteit klopt. Lekkere schnitzels gegeten. Personeel aardig, is wel heel druk terwijl chef en baas zitten toe te kijken. Wel heel veel omgevingsgeluiden van andere tenten. Je eet dus niet rustig. Toch altijd druk bezet. Komen wel met een ouzo als je niet van meloen houdt

Datum van bezoek: juli 2017

In Sarris Tavern geweest? Deel je ervaringen!