“Uitstekend eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Sarris Tavern

Sarris Tavern
Geclassificeerd als nr. 8 van 160 Restaurants in Náxos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was vers en lekker bereid. Personeel uitermate vriendelijk.
Aanrader!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10! Het eten is super vers en lekker en de bediening is mega vriendelijk. Onze complimenten!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/ kwaliteit klopt. Lekkere schnitzels gegeten. Personeel aardig, is wel heel druk terwijl chef en baas zitten toe te kijken. Wel heel veel omgevingsgeluiden van andere tenten. Je eet dus niet rustig. Toch altijd druk bezet. Komen wel met een ouzo als je niet van meloen houdt

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Hebben het dagmenu genomen voor 2 personen 27 euro. Vis, Griekse salade, 0,5 liter wijn en 0,5 liter water. De vis was echt heerlijk en je kunt er gezellig zitten.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in naxos meerdere malen gegeten. Vriendelijk personeel, zeer lekker eten, goede prijzen!

Een aanrader!

Reizigers die Sarris Tavern bekeken, bekeken ook

In Sarris Tavern geweest? Deel je ervaringen!