“Uitstekend eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Sarris Tavern

Sarris Tavern
Geclassificeerd als nr. 7 van 169 Restaurants in Náxos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was vers en lekker bereid. Personeel uitermate vriendelijk.
Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10! Het eten is super vers en lekker en de bediening is mega vriendelijk. Onze complimenten!

Datum van bezoek: april 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/ kwaliteit klopt. Lekkere schnitzels gegeten. Personeel aardig, is wel heel druk terwijl chef en baas zitten toe te kijken. Wel heel veel omgevingsgeluiden van andere tenten. Je eet dus niet rustig. Toch altijd druk bezet. Komen wel met een ouzo als je niet van meloen houdt

Datum van bezoek: juli 2017
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Hebben het dagmenu genomen voor 2 personen 27 euro. Vis, Griekse salade, 0,5 liter wijn en 0,5 liter water. De vis was echt heerlijk en je kunt er gezellig zitten.

Datum van bezoek: juli 2017
9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in naxos meerdere malen gegeten. Vriendelijk personeel, zeer lekker eten, goede prijzen!

Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017

In Sarris Tavern geweest? Deel je ervaringen!