“Gezellig en goed restaurant”
Beoordeling van L'étoile du jour

L'étoile du jour
Geclassificeerd als nr. 4 van 76 Restaurants in Abbeville
Keukens: Frans
28 oktober 2017 beoordeeld

Goede verrassende menu's , gezellige rustige sfeer, goede en attente bediening. Snel, rode wijn was iets te koud. Heerlijke amuses

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten van hoge kwaliteit. Bediening vriendelijk maar niet alle medewerkers zijn even gastvrij. Er liep een wat oudere dame rond, mogelijk de eigenaar, die het presteerde om ook maar zonder iets te zeggen een gerecht kwam neerzetten.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies bezocht omdat we zelf geen zin hadden om te zoeken menu's zijn oké maar niet bijzonder ik vond de nieren lekker maar mijn man zijn forel was roze wat hij raar vond heel lang gewacht op drinken ik zou niet terug gaan

16 augustus 2016 beoordeeld

Onze vis was heel droog, vanwege te lang in de oven. Eigenlijk was niets lekker, het was echt een teleurstelling!

13 november 2015 beoordeeld

Keuze van de verschillende menu's zeer goed, vlotte bediening en aangenaam kader. Kwaliteit van het eten is zeker meer dan goed, veel groenten. Prijs zeer redelijk voor dergelijke keuken

Reizigers die L'étoile du jour bekeken, bekeken ook

In L'étoile du jour geweest? Deel je ervaringen!