“Een avondje gezellig uit eten ”
Beoordeling van L'étoile du jour

L'étoile du jour
Geclassificeerd als nr. 3 van 74 Restaurants in Abbeville
Keukens: Frans
9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten van hoge kwaliteit. Bediening vriendelijk maar niet alle medewerkers zijn even gastvrij. Er liep een wat oudere dame rond, mogelijk de eigenaar, die het presteerde om ook maar zonder iets te zeggen een gerecht kwam neerzetten.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies bezocht omdat we zelf geen zin hadden om te zoeken menu's zijn oké maar niet bijzonder ik vond de nieren lekker maar mijn man zijn forel was roze wat hij raar vond heel lang gewacht op drinken ik zou niet terug gaan

16 augustus 2016 beoordeeld

Onze vis was heel droog, vanwege te lang in de oven. Eigenlijk was niets lekker, het was echt een teleurstelling!

13 november 2015 beoordeeld

Keuze van de verschillende menu's zeer goed, vlotte bediening en aangenaam kader. Kwaliteit van het eten is zeker meer dan goed, veel groenten. Prijs zeer redelijk voor dergelijke keuken

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant werd ons terecht aangeraden door de eigenaresse van de b&b waar wij verbleven. Een heel oud pand, verdeeld in verschillende afdelingen. Ontvangst en bediening vriendelijk en attent. Het oogt gezellig.
Als je een menu neemt is de prijs-kwaliteitverhouding prima. A la carte eten lijkt vrij prijzig. Voor €25 hadden wij een lekker menu van 4 gangen, een amuse en een tussendoortje. Echt meer dan voldoende. Ook voldoende knapperig brood. De kaart en de menu's zijn traditioneel en niet echt inventief. Maar het oogt en smaakt goed.

Reizigers die L'étoile du jour bekeken, bekeken ook

In L'étoile du jour geweest? Deel je ervaringen!