“niet wat we hadden verwacht en toch duur”
Beoordeling van L'étoile du jour

L'étoile du jour
Geclassificeerd als nr. 4 van 76 Restaurants in Abbeville
Keukens: Frans
16 augustus 2016 beoordeeld

Onze vis was heel droog, vanwege te lang in de oven. Eigenlijk was niets lekker, het was echt een teleurstelling!

13 november 2015 beoordeeld

Keuze van de verschillende menu's zeer goed, vlotte bediening en aangenaam kader. Kwaliteit van het eten is zeker meer dan goed, veel groenten. Prijs zeer redelijk voor dergelijke keuken

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant werd ons terecht aangeraden door de eigenaresse van de b&b waar wij verbleven. Een heel oud pand, verdeeld in verschillende afdelingen. Ontvangst en bediening vriendelijk en attent. Het oogt gezellig.
Als je een menu neemt is de prijs-kwaliteitverhouding prima. A la carte eten lijkt vrij prijzig. Voor €25 hadden wij een lekker menu van 4 gangen, een amuse en een tussendoortje. Echt meer dan voldoende. Ook voldoende knapperig brood. De kaart en de menu's zijn traditioneel en niet echt inventief. Maar het oogt en smaakt goed.

23 september 2014 beoordeeld

"Oude kost" in een hedendaags kleedje in een oud pand betekent geen negatieve beoordeling - want hetgeen op het bord kwam was uitstekend - maar de verrassing bleef enigzins uit. Correcte bediening en hoogstwaarschijnlijk " het betere werk " voor Abbeville. Komen we nog terug: waarschijnlijk wel bij gebrek aan concurrentie....,

• Sfeer
31 augustus 2014 beoordeeld

De gerechten waren niet super maar door de kleine tussen gerechten hadden wij toch een aangename avond. De bediening was erg goed en ook de locatie was bizonder. Het restaurant zit dicht tegen het centrum aan met voldoende parkeer gelegenheid die kostloos is.

Reizigers die L'étoile du jour bekeken, bekeken ook

In L'étoile du jour geweest? Deel je ervaringen!