“Uitzicht geweldig koffie niet weg te krijgen”
Beoordeling van Le Belvedere

Le Belvedere
Geclassificeerd als nr. 10 van 18 Restaurants in Domme
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig uitzicht, dat zeker. Daar betaal je ook voor. Grote cappuccino kost €4,50 blijkt een normale grootte te hebben en ook nog eens niet te drinken.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi uitzicht over de Dordogne! Je kan er kaartje halen bij toeristische infocentrum en die wandeling langs de kliffen is leuk om Dordogne eens van boven te zien.

24 augustus 2015 beoordeeld

Le Belvedere restaurant biedt U werkelijk het mooiste uitzicht op de vallei van de Dordogne . Ook voor een kleine lunch of voor een uitgebreide maaltijd kun je hier terecht . Wel moet je wat geluk hebben om op de mooiste plaatsjes te kunnen aanspraak maken .
Het restaurant is dan ook dikwijls zeer druk bezet .
Op de kaart vindt je vooral de gekende streekgebonden produkten , zijnde de foie gras op allerlei manieren , de pommes sarladaises , en vooral de salades périgourdine . Ook is er keuze uit een paar menu"s . En een lekker wijntje of een fris biertje maakt het compleet . Prijs-kwaliteit is het in orde . Ook kun je in de late namiddag alleen iets komen drinken . De bediening is wel vriendelijk , en een beetje geduld kan met zo een mooi uitzicht toch geen kwaad ?
De moeite waard om eens te proberen !

10 augustus 2015 beoordeeld

Als je hier gaat zitten, weet je dat de uitspraak echt bestaat: een uitzicht om van te dromen, leuk lunch adresje of voor de uitgebreidere kaart, je weet dat je ook voor het uitzicht betaald, maar je bent hier ook niet iedere dag.

6 augustus 2015 beoordeeld

Wij, een gezin met 3 kinderen, wilden graag wat eten en drinken bij dit restaurant. Bij het plaatsnemen aan de tafel bleek er geen kinderstoel te zijn en moest de kleine van 2 jaar maar op een gewone stoel plaatsnemen.
Na 2 min werden we verzocht om achterin op het terras plaats te nemen, omdat we met 3 kinderen waren??
De menukaart werd letterlijk ons toegesmeten door een man (eigenaar, manager?) van +/- 45 jaar. Waarom geen idee.
De glazen waren vies, de tafels wankelden en het toilette was smerig.
Omdat wij hadden aangegeven te willen eten, maar de service ons niet beviel, wilden wij alleen onze drankjes nuttigen (en betalen uiteraard ;)) en vervolgens een ander restaurant opzoeken. Wij vroegen om de rekening bij de eigenaar/manager en deze werd vervolgens boos omdat geen eten gingen bestellen. We werden daarna in het Frans uitgescholden. Nadat ik de rekening had betaald kreeg ik als laatste verwensing een FY van dezelfde man.
Geen idee waarom deze persoon zo boos en schandalig heeft gehandeld, daar waar wij alleen maar wat wilde drinken en eten.

Reizigers die Le Belvedere bekeken, bekeken ook

In Le Belvedere geweest? Deel je ervaringen!