“Coronaproofen en zeer lekker”
Beoordeling van Scheeweghe

Scheeweghe
Geclassificeerd als nr. 8 van 47 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
1 september 2020 beoordeeld

De dagschotel was vandaag , soep/waaier van vis purée/koffie
Het was bijzonder lekker klaargemaakt een pluim voor Patron Dimitri en Annelies

Datum van bezoek: september 2020

21 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens dat het virus Covid-19 weelderig tiert culinair gaan smullen en dit dan nog op een snikhete zondagmiddag, daarvoor moet je gek zijn. Het overkwam mij en m'n echtgenote, want mijn broer en zijn vrouw nodigden ons uit om samen te gaan tafelen naar Oostkerke. Daar was een superlekker en betaalbaar restaurant. En hij had nog gelijk ook. Het was er romantisch ook al zaten we onder een overdekt terras, het was coronaproof, we werden er zeer hartelijk onthaald door de gastvrouw en haar kelners en....... het was niet alleen lekker, maar het was super lekker! Een culinaire aanrader voor wie echt graag en zeer lekker gaat tafelen tegen een betaalbare prijs. Hier komen we zeker nog terug. De menu van de chef (wel per tafel) biedt een ruime keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie desserts en dit voor de prijs van 45 euro per persoon, dranken niet inbegrepen. Voor vier personen, aperitief met hapje, een fles wijn en een fles water, betaalden we 264 euro.

Datum van bezoek: augustus 2020
14 augustus 2020 beoordeeld

Op een snikhete zondagmiddag tijdens de coronaperiode op restaurant gaan eten, daarvoor moet je goed zot zijn. Maar het overkwam mij en m'n echtgenote. Mijn broer en zijn vrouw voegen of we geen zin hadden om samen te gaan tafelen naar Oostkerke. Hij had horen zeggen dat het daar lekker en betaalbaar was. Wel ik moet eerlijk bekennen: het was coronaproof, we werden er zeer hartelijk onthaald door de gastvrouw en haar kelners en....... het was niet alleen lekker, maar het was super lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Een culinaire aanrader voor wie echt graag en zeer lekker gaat tafelen tegen een betaalbare prijs. De menu van de chef (wel per tafel) biedt een ruime keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie desserts en dit voor de prijs van 45 euro per persoon, dranken niet inbegrepen. Voor vier personen, aperitief met hapje, een fles wijn en een fles water, betaalden we 264 euro.

Datum van bezoek: augustus 2020
31 juli 2020 beoordeeld

Zeer goed ontvangen door een vlotte garçon . Picon van het huis als apero . We hebben voor de grill avond gekozen . Ribbetjes , scampi’s en cote a los , sla sausjes en verse frietjes . En als dessert sabayon en vanille-ijs .
Vlotte bediening , en alles warm opgediend .
Zeker een aangename ontdekking . Een dikke PROFICIAT .

Datum van bezoek: juli 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Met een 4 personen hadden we een heel leuke avond.
Het eten was lekker en de bediening pico-bello.
Wat mij zeker is bijgebleven is mijn dessert. Ijs met avokaat is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Scheeweghe bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Scheeweghe geweest? Deel je ervaringen!