Kris

Zeer verzorgt hotel met zeer attente onthaalmedewerkers en een heel lekker ontbijt

Beoordeling van Hotel Pax
5,0 van 5 bollen23 aug 2022 beoordeeld
De kamer was lekker fris en zeer verzorgt.
Inrichting was zeer modern en voorzien van alle comfort.
De badkamer was prachtig en het ontbijt zeer uitgebreid.
De onthaalmedewerker maakte ons er direct attent op om de blauwe schijf te zetten voor de volgende morgen.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Pax
    0.2 km van Hotel Pax
    Restaurant
      0.3 km van Hotel Pax
      Restaurant
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        0.4 km van Hotel Pax
          buiten aanzicht b&b
          1.8 km van Hotel Pax
            1.2 km van Hotel Pax
            Gratis parkeren
            hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
            7.7 km van Hotel Pax
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 26 juli 2022

Het onthaal was zeer hartelijk in dit hotel, en ging supervlot! We kregen nog wat info mee over een stadswandeling, en waar te eten. De kamers waren mooi en modern ingericht, en goed geïsoleerd naar de gang toe. De douches waren prachtig, maar helaas ook wel superglad, ik kan me best inbeelden dat dit niet makkelijk is voor ouderen. 's nachts hebben we wat overlast gehad door straatlawaai, en het was jammer dat we zelf de temperatuur van de kamer niet konden regelen. Het ontbijt was schitterend! Veel soorten brood en fruit, en de mogelijkheid om eitjes te vragen. Wel jammer van het glutenvrij brood, dat wel aanwezig was, maar ergens in een hoekje nog in het plastiek zat. Heel vlotte en vriendelijke check-out. Over all zeer tevreden, we keren zeker nog eens terug!

Kamertip: indien mogelijk een kamer achteraan kiezen, om minder last van straatlawaai te hebben
            Datum van verblijf: juli 2022
            Beoordeeld op 29 mei 2022

Perfect accommodatie met vriendelijk personeel, ruime kamer en uitgebreid ontbijt. Parkeren bij het hotel kan voor 2 uur met blauwe schijf. Op 2 minuten loop afstand zijn er ruime gratis parkeer gelegenheden.

Datum van verblijf: mei 2022
            Beoordeeld op 4 februari 2022 via mobiele applicatie

Hotel is ten zeerste aan te raden.

Geweldige ligging met uitzicht op de ijzertoren.
            Smakelijk ontbijt en genoeg restaurants in de omgeving.
            Mooi streek, vooral als je interesse op w.o. liggen.
            Ook mooie fietsroutes..

Datum van verblijf: september 2021
            Beoordeeld op 7 september 2021

Met 5 (2 stellen en 1 solo) verbleven we hier in verschillende kamers en allen waren we zeer tevreden. Het ontvangst, de kamers, het ontbijt en de prijs die er tegenover stond: we waren van alles zeer tevreden! Bedankt voor het aangename verblijf!

Datum van verblijf: september 2021
            Beoordeeld op 23 augustus 2021

Wij verbleven in een 3 persoonskamer die zeer recent vernieuwd was. De kamer was zeer ruim en hedendaags ingericht, de badkamer heel mooi en voorzien van alle modern comfort.
            We werden vlot, vriendelijk en professioneel ontvangen.
            Ondanks het feit dat het hotel langs en drukke doorgangsweg ligt, hebben we weinig last gehad van lawaai.
            Het ontbijt is zeer uitgebreid met voldoende verse producten die continu worden bijgevuld.

Datum van verblijf: augustus 2021