Rai M

Perfect hotel

Beoordeling van Hotel Pax
5,0 van 5 bollen29 mei 2022 beoordeeld
Perfect accommodatie met vriendelijk personeel, ruime kamer en uitgebreid ontbijt. Parkeren bij het hotel kan voor 2 uur met blauwe schijf. Op 2 minuten loop afstand zijn er ruime gratis parkeer gelegenheden.
Datum van verblijf: mei 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Pax
    0.2 km van Hotel Pax
    Restaurant
      0.3 km van Hotel Pax
      Restaurant
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        0.4 km van Hotel Pax
          buiten aanzicht b&b
          1.8 km van Hotel Pax
            1.2 km van Hotel Pax
            Gratis parkeren
            hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
            7.7 km van Hotel Pax
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 4 februari 2022 via mobiele applicatie

Hotel is ten zeerste aan te raden.

Geweldige ligging met uitzicht op de ijzertoren.
            Smakelijk ontbijt en genoeg restaurants in de omgeving.
            Mooi streek, vooral als je interesse op w.o. liggen.
            Ook mooie fietsroutes..

Datum van verblijf: september 2021
            Beoordeeld op 7 september 2021

Met 5 (2 stellen en 1 solo) verbleven we hier in verschillende kamers en allen waren we zeer tevreden. Het ontvangst, de kamers, het ontbijt en de prijs die er tegenover stond: we waren van alles zeer tevreden! Bedankt voor het aangename verblijf!

Datum van verblijf: september 2021
            Beoordeeld op 23 augustus 2021

Wij verbleven in een 3 persoonskamer die zeer recent vernieuwd was. De kamer was zeer ruim en hedendaags ingericht, de badkamer heel mooi en voorzien van alle modern comfort.
            We werden vlot, vriendelijk en professioneel ontvangen.
            Ondanks het feit dat het hotel langs en drukke doorgangsweg ligt, hebben we weinig last gehad van lawaai.
            Het ontbijt is zeer uitgebreid met voldoende verse producten die continu worden bijgevuld.

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Ik km ondertussen al enkele jaren in hotel Pax. Pauline en Steven doen er echt alles aan om je verblijf perfect te laten verlopen. Elke dag opnieuw staat er een fantastisch ontbijtbuffet voor je klaar. Ontbijten om 06.00Hr omdat je die dag vroeger wil vertrekken geen probleem. Heb je een lunchpakket nodig voor onderweg, dan staat dat gewoon klaar.
            Super service en super vriendelijke mensen. Het voelt elke keer weer zoals thuiskomen.
            Bedankt Pauline en Steven.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

We kenden het hotel niet en wisten niet wat we moesten verwachten. We hebben ons gebaseerd om de website van het hotel. Maar onze review is duidelijk. Dit is een schitterend hotel met een vriendelijke ontvangst, goede uitleg, klantvriendelijk, proper en gezellig ! Een prachtige omgeving en een schitterend ontbijtbuffet ! Wij komen zeker terug !