“Super!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Spelewijs ...
“Super!”
Beoordeeld op 20 april 2018 voor een verblijf in april 2018

We verbleven in deze gerenoveerde paardenstal met een groep animatoren voor een werkweekend (voorbereiding zomerweekend).
Het huisje - dat supernet is trouwens - heeft alles wat je nodig hebt: private parking, moderne keuken met alles erop en eraan, moderne badkamer, ruime slaapkamers met overal een bureau met internetaansluiting én snelle wifi, een living met tv en ruime eettafel in de keuken, noem maar op.
Hoewel het huisje langs een 'grote' baan staat (relatief groot voor Esen dan toch), merk je daar niets van in de tuin, die ruim en volledig privé is mét trampoline en terras.
Er is plaats voor 8 personen om te slapen. Eén dubbel bed heeft minder privacy dan de andere bedden die in een ruime apart slaapkamer staan (staat op de overloop boven), dus voor familieweekendje zou ik persoonlijk maar met 6 personen verblijven.
Gastvrouw Lieve is zéér vriendelijk en staat steeds klaar bij vragen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
22 apr 2018
Beste dank Sien voor dit mooie commentaar , jullie waren een toffe bende mooie jonge mensen , waarmee we trouwens een leuke babbel hadden ,
En ook bedankt voor de lieve attentie die jullie in de frigo achter lieten
Joke S
1 beoordeling
“Supergezellige vakantiewoning met grote tuin!”
Beoordeeld op 17 april 2018 voor een verblijf in november 2017

We hebben heel erg genoten van ons weekendje in B&C Vakantiewoning. Zeer comfortabel en ruim binnenin en tevens de ideale uitvalsbasis om de Westhoek te verkennen. Het perfecte verblijf voor zowel vriendengroepen als families met kinderen. Wij komen zeker nog eens terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
22 apr 2018
Beste Joke , dank u wel om deze lovende woorden te schrijven , wij ,Henk en ik ,vonden het super leuk jullie familie te mogen ontmoeten , vele grtj. en ... tot weerziens .
Maarten V
“Fantastische ervaring”
Beoordeeld op 16 april 2018 voor een verblijf in november 2017

We werden hartelijk ontvangen door Lieve aan de poort van het domein.
Samen met haar kregen we een rondleiding door de vakantiewoning, die trouwens perfect afgewerkt is met kwaliteitsvolle materialen.
De slaapkamer op de gelijkvloers is heel handig, alsook de grote instapdouche in de badkamer.
Het uitzicht over de velden is ook prachtig, de paarden in de aangrenzende weide begroetten ons in de ochtend!
In de woning is alles voorhanden om een leuk verblijf te hebben.
Het is een echte aanrader! Wij komen zeker terug!
Bedankt Lieve en Henk!

17 apr 2018
Dank u wel Maarten , jullie waren trouwens echt toffe gasten . Leuk om
z’oon mensen te mogen verwelkomen en te leren kennen
Grtj. Henk & Lieveke
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren