“voor ons een geweldig adresje”
Beoordeling van Le Grand Cafe

Le Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 50 van 66 Restaurants in Durbuy
30 mei 2018 beoordeeld

Midden op het plein met parkeermogelijkheden , een groot terras half overdekt. een Oostenrijkse interieur , wat zeker meer tot uiting zal komen tijdens de besneeuwde winterdagen. Wij hebben het voorgesteld menu besteld, zijnde een drie gangen menu met asperges en lamsvlees met een heerlijk ijs aardbei dessert. iets minder was de geopende rode wijn, dat was zeker zijn prijs niet waard. Het eten was zeer zeker een goede keuze.. wij komen hier nog terug

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs buiten mooi en gezellig.
Bediening onvriendelijk en spare Ribs niet te eten.
Kaaskroketten en garnaalkroketten wel oke.
Spotify muziekspeler valt constant uit door slecht internet

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met 6 volwassenen en 2 kinderen gegeten.
Geen culinaire toestand maar wel lekker.
Behalve de spare ribs die waren hard.
Kids hadden kip/hamburger prima.
Verder gegrild hammetje, cheeseburger.
Goed gegeten.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vreselijke bediening, vuile tafel, bussen goedkope ketchup, koude pannenkoek, na opnemen nooit nog garcon gezien, zelf aan toog moeten gaan staan om te betalen

Frietjes waren oke

Kortom: niet komen

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet doen ... toeristenaanpak, lang wachten en onvriendelijk personeel ... never again voor ons ... Er was nochtans zeer weinig volk, personeel was zichzelf aan het amuseren aan de bar ... man man man ...

Reizigers die Le Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Le Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!