Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Via pinhigh dit hotel geboekt. Eigenlijk geen hotel maar een dependance van de lokale horeca tycoon. Geen receptie wel pin codes. Toch prima iets gedateerde kamer. Met name in de badkamer laten de loslatende kitranden te wensen over. Wel prima bedden. Ontbijten en dineren in Victoria de centrale receptie van deze outfit. Vriendelijke medewerkers.

Datum van verblijf: augustus 2019
Caerdinael Louise, Marketing van Au Vieux Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2020

Hartelijk dank voor uw aangename reactie.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij een van onze hotel in Durbuy: Victoria, Le Vieux Durbuy of The Guest House.

We geven je opmerking door aan de cateringafdeling en danken je hartelijk voor je review.

Vriendelijke groet,
Louise - La réception

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in dit kleine hotelletje. Alles heel proper en goed bed. Super gelegen in het oude centrum. Ontbijt was in het nabijgelegen Hotel Victoria. Kamer wordt elke dag proper gemaakt met nieuwe handdoeken wat voor ons niet echt hoefde.

Datum van verblijf: december 2018
Caerdinael L, Responsable réception van Au Vieux Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dank u Kathy for u commentar over onze hotel. We zijn heel blij dat u een goed verblijf heeft met ons.

Tot een andere keer;
Met vriendelijke groeten,
Louise - La réception

Beoordeeld op 21 oktober 2018

Het hotel is midden in het oude centrum gelegen. Kregen twee kamers op de eerste verdieping. Ietwat versleten stoelen maar prima bedden en een goede badkamer. De motoren konden voor het hotel op eigen terrein geparkeerd worden. Moesten in het andere hotel gaan ontbijten waar je je ook bij de receptie moet aanmelden. Ontbijt was royaal voldoende alleen is de ontbijtruimte als het druk is wat aan de kleine benauwde kant. Werd wel steeds bijgevuld. Jammer was dat de lounge in ons hotel op slot was zodat je niet na het diner elders nog even samen kon napraten onder het genot van een drankje.

Kamertip: kamers zijn per lift bereikbaar maar in de kamers ook opstapjes naar badkamer.
Datum van verblijf: oktober 2018
Caerdinael L, Responsable réception van Au Vieux Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

Beste,

Dank u voor u commentar, we zijn heel blij dat u een goede verblijf gehad met ons.

Tot een volgende keer,
Louise

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi klein hotel in hartje Durbuy! Mooie & schone authentieke kamer. Zeer vriendelijke receptie dame (hotel victoria 10 meter verderop waar je je moet inchecken). Erg fijn verblijf gehad en echt een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Caerdinael L, Responsable réception van Au Vieux Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2018

Dank u Bart voor je commentaar over onze hotel.

Mischien tot een volgende keer,
La Maison Caerdinael

Beoordeeld op 14 september 2017

Het hotel Aux Vieux Durbuy is een centraal gelegen hotel met authentieke en bijgevolg pittoreske uitstraling. Jammer genoeg wordt dit op het eerste zicht perfecte hotel niet helemaal doorgetrokken naar de binnenkant van het hotel. Reizend met het hele gezin (inclusief hond) boekten we het appartement. Dit was één grote tegenvaller... allereest de aankomst, we werden door een opslagruimte geleid die voordien (?) gebruikt werd als ontbijtruimte. Hier stonden tafels, stoelen,... door elkaar. Daarna moesten we door een kleine doorgang waar elektriciteitskabels, elektriciteitscabine, modem,.... geïnstalleerd waren. Eindelijk aan de voordeur gekomen, was het amper mogelijk om de deur te openen omdat deze zodanig over de grond sleepte. Het appartement op zich viel mee, maar meer valt er niet over te zeggen.

Het ontbijt en de service daarentegen (voorzien door Hotel Victoria) daarentegen waren van een heel ander kaliber. Zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt was in orde, ruim aanbod van vers fruit, ruime keuze aan brood,...

Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 23 september 2017

Bedankt voor uw reactie. We nemen uw commentaar in acht. We vinden echter dat ons appartement zeer goede prijs-kwaliteitverhouding heeft (250 € voor 2 dagen, voor 2 kamers). je beoordelen vooral de ingang van het hotel en niet de kwaliteit van het appartement. Dat is jammer...