10 juli 2017 beoordeeld

Een echte aanrader deze B&B... zeer warme ontvangst en de gastheer en gastvrouw zijn enorm behulpzaam. Tips over leuke uitstapjes, lekkere restaurantjes in het dorp.
Zeer nette B&B. Het ontbijt was ook top, zeker niets tekort!
B&B ligt op een kleine wandelafstand van Durbuy. Perfecte ligging en uitvalsbasis en veel te doen in de directe omgeving. We komen zeker nog eens terug Robert en Linda!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
9 juli 2017 beoordeeld

In dit prachtige en gastvrije Bed en Breakfast moet je zeker zijn voor comfort, gastvrijheid en rust.
Villa Roma ligt rustig gelegen, maar zowel te voet als met de auto is Durbuy goed bereikbaar.
De eigenaren Linda en Robert zijn bijzonder aardig, gastvrij en bieden je als gast fijne persoonlijke aandacht.
We hadden een mooie, schone en zorgvuldige ingerichte kamer voorzien van een prachtig uitzicht.
Het ontbijt is helemaal top. Vele verse producten zoals eigen gemaakte brood, croissants, beleg / kaas, vers fruit, koffie, thee en heerlijke lekkernijen.
Een goed verzorgd ontbijt dus.
Villa Roma is echt een topverblijf voor een heerlijk weekend of week.
Echt een aanrader dus.
Heel erg bedankt Linda en Robert voor dit fantastisch verblijf.
Wij komen vast en zeker nog een keer terug.

Van ons krijgt dit B&B een dikke 10!!

Kamertip: Kamers met balkon hebben een fantastisch uitzicht.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lieve mensen die de Villa Roma hebben opgezet. Ze zijn erg vriendelijk en gastvrij. Ze weten de leukste tips te vertellen en zijn bereid een restaurant te reserveren voor jou of een tochtje in de kajak! Heel fijn. De kamer was klein maar super schoon. Heerlijk geslapen en in de bedden en prachtig uitzicht. Het ontbijt was ook heel lekker! Voor ieder wel iets lekkers. En de keus op een gekookt of gebakken eitje die direct voor je wordt bereid. Super! We hebben het naar ons zin gehad en raad het iedereen aan. Net uit de stad en complete rust. Maar de stad is wel makkelijk te bereiken en totaal niet ver. Heerlijk!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld

Villa Roma is een prachtige plek in een prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Linda en Robert zijn super gastvrij en zorgen ervoor dat je snel op je gemak bent. Ze doen er alles aan om te helpen bij het vinden van geschikte uitstapjes. TOP!!

Verbleef: juni 2017
5 juni 2017 beoordeeld

Super gezellige B&B met fantastische mensen Linda en Robert alles zo netjes tot in de puntjes heel vriendelijk en aan het ontbijt ontbrak er niets, iedere dag iets anders ;niets was hun te veel echt een aanrader en zeker voor de rust ; wij gaan alvast wel terug

Kamertip: heel mooi uitzicht ,heel rustig en heel proper en net
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen