“Onverwacht en op het allerlaatste moment geboekt.... wat een surprise en een heerlijke B&B!”
Beoordeling van Villa Roma

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Villa Roma
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
10 juli 2017 beoordeeld

Een echte aanrader deze B&B... zeer warme ontvangst en de gastheer en gastvrouw zijn enorm behulpzaam. Tips over leuke uitstapjes, lekkere restaurantjes in het dorp.
Zeer nette B&B. Het ontbijt was ook top, zeker niets tekort!
B&B ligt op een kleine wandelafstand van Durbuy. Perfecte ligging en uitvalsbasis en veel te doen in de directe omgeving. We komen zeker nog eens terug Robert en Linda!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

9 juli 2017 beoordeeld

In dit prachtige en gastvrije Bed en Breakfast moet je zeker zijn voor comfort, gastvrijheid en rust.
Villa Roma ligt rustig gelegen, maar zowel te voet als met de auto is Durbuy goed bereikbaar.
De eigenaren Linda en Robert zijn bijzonder aardig, gastvrij en bieden je als gast fijne persoonlijke aandacht.
We hadden een mooie, schone en zorgvuldige ingerichte kamer voorzien van een prachtig uitzicht.
Het ontbijt is helemaal top. Vele verse producten zoals eigen gemaakte brood, croissants, beleg / kaas, vers fruit, koffie, thee en heerlijke lekkernijen.
Een goed verzorgd ontbijt dus.
Villa Roma is echt een topverblijf voor een heerlijk weekend of week.
Echt een aanrader dus.
Heel erg bedankt Linda en Robert voor dit fantastisch verblijf.
Wij komen vast en zeker nog een keer terug.

Van ons krijgt dit B&B een dikke 10!!

Kamertip: Kamers met balkon hebben een fantastisch uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lieve mensen die de Villa Roma hebben opgezet. Ze zijn erg vriendelijk en gastvrij. Ze weten de leukste tips te vertellen en zijn bereid een restaurant te reserveren voor jou of een tochtje in de kajak! Heel fijn. De kamer was klein maar super schoon. Heerlijk geslapen en in de bedden en prachtig uitzicht. Het ontbijt was ook heel lekker! Voor ieder wel iets lekkers. En de keus op een gekookt of gebakken eitje die direct voor je wordt bereid. Super! We hebben het naar ons zin gehad en raad het iedereen aan. Net uit de stad en complete rust. Maar de stad is wel makkelijk te bereiken en totaal niet ver. Heerlijk!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld

Villa Roma is een prachtige plek in een prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Linda en Robert zijn super gastvrij en zorgen ervoor dat je snel op je gemak bent. Ze doen er alles aan om te helpen bij het vinden van geschikte uitstapjes. TOP!!

Verbleef: Juni, 2017
5 juni 2017 beoordeeld

Super gezellige B&B met fantastische mensen Linda en Robert alles zo netjes tot in de puntjes heel vriendelijk en aan het ontbijt ontbrak er niets, iedere dag iets anders ;niets was hun te veel echt een aanrader en zeker voor de rust ; wij gaan alvast wel terug

Kamertip: heel mooi uitzicht ,heel rustig en heel proper en net
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde alleen
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Bed & Breakfast op 1 kilometer afstand van Durbuy wordt gerund door een sympathiek Nederlands echtpaar. Keurige schone kamers voor een sympathieke prijs. Dat begint in uitzondering te worden in 'tourist trap' Durbuy. Goede overnachtingsplek voor golfers op Durbuy en Five Nations.

Verbleef: Mei, 2017
10 mei 2017 beoordeeld

Wij verbleven twee nachten in Villa Roma. Met genoegen kijken wij terug op enkele mooie dagen in het huis van Linda en Robert. Twee mensen met veel passie en toewijding bij het runnen van hun bed and breakfast. Een zeer hartelijk koppel dat zich in alle opzichten moeite doet om het de gasten naar hun zin te maken. Een echte aanrader. Wij komen in ieder geval terug!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Durbuy bekeken
op 4,4 km afstand
Azur en Ardenne
nr. 1 van 19 in Durbuy
360 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Roma

Adres: Tier de Rome 27, Durbuy 6940, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Durbuy
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
Prijsklasse: € 80 - € 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Roma 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Villa Roma is een van alle comfort voorzien chambre d’hôtes met een panoramisch uitzicht over de weidse omgeving. Villa Roma ligt op wandelafstand van het gezellige centrum van Durbuy. Villa Roma beschikt over een schitterende tuin waar het, met zijn verschillende zitjes, heerlijk relaxen is. Villa Roma telt vijf luxe gastenkamers. Onze stijlvolle kamers, waarvan twee met balkon, zijn elk voorzien van een ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Uitstekende boxspringmatrassen zorgen voor een gezonde en aangename nachtrust. De kamers hebben gratis toegang tot WiFi en beschikken over een zitgedeelte en flatscreen-tv. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Villa Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?