“Geweldig!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Villa Roma
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
11 juni 2017 beoordeeld

Villa Roma is een prachtige plek in een prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Linda en Robert zijn super gastvrij en zorgen ervoor dat je snel op je gemak bent. Ze doen er alles aan om te helpen bij het vinden van geschikte uitstapjes. TOP!!

Verbleef: Juni, 2017
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Villa Roma
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 juni 2017 beoordeeld

Super gezellige B&B met fantastische mensen Linda en Robert alles zo netjes tot in de puntjes heel vriendelijk en aan het ontbijt ontbrak er niets, iedere dag iets anders ;niets was hun te veel echt een aanrader en zeker voor de rust ; wij gaan alvast wel terug

Kamertip: heel mooi uitzicht ,heel rustig en heel proper en net
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde alleen
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Bed & Breakfast op 1 kilometer afstand van Durbuy wordt gerund door een sympathiek Nederlands echtpaar. Keurige schone kamers voor een sympathieke prijs. Dat begint in uitzondering te worden in 'tourist trap' Durbuy. Goede overnachtingsplek voor golfers op Durbuy en Five Nations.

Verbleef: Mei, 2017
10 mei 2017 beoordeeld

Wij verbleven twee nachten in Villa Roma. Met genoegen kijken wij terug op enkele mooie dagen in het huis van Linda en Robert. Twee mensen met veel passie en toewijding bij het runnen van hun bed and breakfast. Een zeer hartelijk koppel dat zich in alle opzichten moeite doet om het de gasten naar hun zin te maken. Een echte aanrader. Wij komen in ieder geval terug!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
5 april 2017 beoordeeld

Mooi gelegen op wandelafstand van Durbuy baten Robert en Linda een aangename b&b uit. Ze hebben de kamers in een modern jasje gestoken. Dit, samen met het mooi uitzicht vanuit de kamer, maakt het tot een aangename verblijfplaats.
Zeker een adresje om nog eens terug te keren.
Bedankt Robert en Linda voor het aangepaste brood bij het ontbijt en de tips !!!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
5 maart 2017 beoordeeld

super ontvangst door de gastheer en gastvrouw, leuke tips gekregen voor daguitstap en leuke restaurantjes, zeer verzorgt ontbijtbuffet met een dikke pluim voor de kok

kortom een zeer aangenaam verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!
Doe zo voort Robert en Linda!

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
7 februari 2017 beoordeeld

Na een warm welkom in Bed & Breakfast Villa Roma door de lieve en enthousiaste Linda & Robert, die dit met veel passie doen, werden we na onze kamer begeleid. Een geweldige kamer met een mooie badkamer. Alles zag er schoon en fris uit. We hadden een geweldig uitzicht over de tuin en het mooie landschap. Ook heerlijk genoten van het ontbijt, vers gebakken brood met een heerlijk gebakken eitje met spek. En de lekkere zelfgemaakte aardbeienjam uit de buurt. De honing/ontbijtkoek en de Villa Roma appeltaart. We zaten vlakbij het mooie pitoresk dorpje Durbuy. Verder is het een prachtige omgeving voor te wandelen. Met de leuke tips en trips die we van Linda en Robert kregen. We gaan er zeker nog een keer naar toe, maar dan in het voorjaar als alles in groei en bloei staat. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Durbuy bekeken
op 0.8 km afstand
La Lisiere
nr. 1 van 32 in Durbuy
153 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Roma

Adres: Tier de Rome 27, Durbuy 6940, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Durbuy
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
Prijsklasse: € 84 - € 91 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Roma 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Villa Roma is een van alle comfort voorzien chambre d’hôtes met een panoramisch uitzicht over de weidse omgeving. Villa Roma ligt op wandelafstand van het gezellige centrum van Durbuy. Villa Roma beschikt over een schitterende tuin waar het, met zijn verschillende zitjes, heerlijk relaxen is. Villa Roma telt vijf luxe gastenkamers. Onze stijlvolle kamers, waarvan twee met balkon, zijn elk voorzien van een ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Uitstekende boxspringmatrassen zorgen voor een gezonde en aangename nachtrust. De kamers hebben gratis toegang tot WiFi en beschikken over een zitgedeelte en flatscreen-tv. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Villa Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?