“Genoten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Villa Roma
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
7 februari 2017 beoordeeld

Na een warm welkom in Bed & Breakfast Villa Roma door de lieve en enthousiaste Linda & Robert, die dit met veel passie doen, werden we na onze kamer begeleid. Een geweldige kamer met een mooie badkamer. Alles zag er schoon en fris uit. We hadden een geweldig uitzicht over de tuin en het mooie landschap. Ook heerlijk genoten van het ontbijt, vers gebakken brood met een heerlijk gebakken eitje met spek. En de lekkere zelfgemaakte aardbeienjam uit de buurt. De honing/ontbijtkoek en de Villa Roma appeltaart. We zaten vlakbij het mooie pitoresk dorpje Durbuy. Verder is het een prachtige omgeving voor te wandelen. Met de leuke tips en trips die we van Linda en Robert kregen. We gaan er zeker nog een keer naar toe, maar dan in het voorjaar als alles in groei en bloei staat. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

16 november 2016 beoordeeld

Leuke, aangename, vriendelijk gastheer en gastvrouw.
Mooie kamer met ruime badkamer. Ontbijt met streekproducten en zelfbereide gerechten.Ze geven goede uitleg betreft wat er te doen is in de streekt en goede tips van restaurants.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld

Linda is een zeer aangename gastvrouw! We kregen bij aankomst een drankje en een babbeltje, een paar tips voor goede restaurants en een kortingsbon voor onze uitstap naar het dierenpark. Leuk om zo ontvangen te worden!

De kamer was goed in orde en proper. Het enige wat wij jammer vonden waren de 2 matrassen en 2 dekens. Als koppel slapen wij graag dicht bij elkaar en dat was een heel gepuzzel. Jammer genoeg was er wel wat lawaai als er deuren open en dicht gingen. Eens op de kamer hoorden we onze buren niet meer.

De b&b ligt in een mooie landelijke omgeving. Op een mooie zomeravond neem ik aan dat het gezellig wandelen is naar Durbuy. Maar wij vonden het maar niets om 's avonds in het donker onze weg door het bos te zoeken, en we hebben dus de auto genomen naar het centrum.

Het ontbijt was zeer lekker! Linda had verse appeltaart gemaakt met appels uit de tuin. Verder waren er pistoletjes, croissants, toast, cake, fruit en yoghurt. Wie wilde kreeg ook een lekker eitje. Een basis ontbijt, niets speciaal, maar wel lekker.

De overnachting is ons zeer goed bevallen, bedankt voor de gastvrijheid! Maar volgende keer gaan we toch op zoek naar een b&b dichter bij het stadje.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld

B&B voor rustzoekers in een mooie omgeving, mooie kamers, goede bedden, lekker ontbijt, goede wifi en een vriendelijke gastvrouw. Zeker een aanrader.
Enig minpuntje : de chauffage (gaf niet echt veel warmte), en de 5 kamers zitten wat dicht bij elkaar, zodat je alle andere gasten hoort binnenkomen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in Villa Roma. Het ontbijt was heerlijk, kamer schoon en we zijn alle dagen ontzettend gastvrij ontvangen. Zelfs na een vervelende beet van een horzel met gevolg een gezwollen voet werd ik goed verzorgd door Linda en Robert. Een zalfje hier, en een sympathiek woord daar doet wonderen. Onze Harley"s stonden prachtig droog en veilig in de garage. Een heerlijk ontspannen tijd, een aanrader. Veel succes met jullie B&B

Barry & Brigitte

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld

Onze eerste keer B&B , zeer goed meegevallen. Mooie en nette kamers.
Mooi uitzicht vanop het balkon, een paar keer een buizerd gezien van heel kortbij..Lekker ontbijt met heerlijke verse appeltaart door Linda zelf gebakken ( recept meegekregen )
Linda en Robert zijn super vriendelijk en behulpzaam, ze geven tips voor uitstappen en de mooiste wandelroutes.( wandelkaart gekregen tijdens ons verblijf).
De B&B is voor ons ook zeer goed gelegen , niet in het drukke centrum van Durbuy maar toch op wandelafstand ( 20 min) .

Dank U Linda en Robert, we komen zeker nog eens terug

Carine en Johny

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld

Super ontvangst. Linda en Robert gaven ons (bestuur voetbalklub vk liedekerke) direkt een welkomstgevoel met een drankje. Zeer nette kamers, mooi uitzicht vanop het balkon. Ontbijt op ieders maat. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Durbuy bekeken
op 4,4 km afstand
Azur en Ardenne
nr. 1 van 19 in Durbuy
361 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Roma

Adres: Tier de Rome 27, Durbuy 6940, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Durbuy
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
Prijsklasse: € 80 - € 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Roma 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Villa Roma is een van alle comfort voorzien chambre d’hôtes met een panoramisch uitzicht over de weidse omgeving. Villa Roma ligt op wandelafstand van het gezellige centrum van Durbuy. Villa Roma beschikt over een schitterende tuin waar het, met zijn verschillende zitjes, heerlijk relaxen is. Villa Roma telt vijf luxe gastenkamers. Onze stijlvolle kamers, waarvan twee met balkon, zijn elk voorzien van een ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Uitstekende boxspringmatrassen zorgen voor een gezonde en aangename nachtrust. De kamers hebben gratis toegang tot WiFi en beschikken over een zitgedeelte en flatscreen-tv. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Villa Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?