Hotel Victoria(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Azur en Ardenne(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

• Gratis parkeren
La Caleche(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

• Bar/lounge
Aux 10 Clefs(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
16 november 2016 beoordeeld

Leuke, aangename, vriendelijk gastheer en gastvrouw.
Mooie kamer met ruime badkamer. Ontbijt met streekproducten en zelfbereide gerechten.Ze geven goede uitleg betreft wat er te doen is in de streekt en goede tips van restaurants.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld

Linda is een zeer aangename gastvrouw! We kregen bij aankomst een drankje en een babbeltje, een paar tips voor goede restaurants en een kortingsbon voor onze uitstap naar het dierenpark. Leuk om zo ontvangen te worden!

De kamer was goed in orde en proper. Het enige wat wij jammer vonden waren de 2 matrassen en 2 dekens. Als koppel slapen wij graag dicht bij elkaar en dat was een heel gepuzzel. Jammer genoeg was er wel wat lawaai als er deuren open en dicht gingen. Eens op de kamer hoorden we onze buren niet meer.

De b&b ligt in een mooie landelijke omgeving. Op een mooie zomeravond neem ik aan dat het gezellig wandelen is naar Durbuy. Maar wij vonden het maar niets om 's avonds in het donker onze weg door het bos te zoeken, en we hebben dus de auto genomen naar het centrum.

Het ontbijt was zeer lekker! Linda had verse appeltaart gemaakt met appels uit de tuin. Verder waren er pistoletjes, croissants, toast, cake, fruit en yoghurt. Wie wilde kreeg ook een lekker eitje. Een basis ontbijt, niets speciaal, maar wel lekker.

De overnachting is ons zeer goed bevallen, bedankt voor de gastvrijheid! Maar volgende keer gaan we toch op zoek naar een b&b dichter bij het stadje.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld

B&B voor rustzoekers in een mooie omgeving, mooie kamers, goede bedden, lekker ontbijt, goede wifi en een vriendelijke gastvrouw. Zeker een aanrader.
Enig minpuntje : de chauffage (gaf niet echt veel warmte), en de 5 kamers zitten wat dicht bij elkaar, zodat je alle andere gasten hoort binnenkomen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in Villa Roma. Het ontbijt was heerlijk, kamer schoon en we zijn alle dagen ontzettend gastvrij ontvangen. Zelfs na een vervelende beet van een horzel met gevolg een gezwollen voet werd ik goed verzorgd door Linda en Robert. Een zalfje hier, en een sympathiek woord daar doet wonderen. Onze Harley"s stonden prachtig droog en veilig in de garage. Een heerlijk ontspannen tijd, een aanrader. Veel succes met jullie B&B

Barry & Brigitte

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld

Onze eerste keer B&B , zeer goed meegevallen. Mooie en nette kamers.
Mooi uitzicht vanop het balkon, een paar keer een buizerd gezien van heel kortbij..Lekker ontbijt met heerlijke verse appeltaart door Linda zelf gebakken ( recept meegekregen )
Linda en Robert zijn super vriendelijk en behulpzaam, ze geven tips voor uitstappen en de mooiste wandelroutes.( wandelkaart gekregen tijdens ons verblijf).
De B&B is voor ons ook zeer goed gelegen , niet in het drukke centrum van Durbuy maar toch op wandelafstand ( 20 min) .

Dank U Linda en Robert, we komen zeker nog eens terug

Carine en Johny