“Weekend in Villa Roma”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Villa Roma
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
1 mei 2015 beoordeeld

Met zijn 4-tjes een weekend in Villa Roma verbleven. Het was een aangenaam verblijf, ook voor de kinderen. In de gezamenlijke huiskamer is leuk speelgoed waar de kinderen mee mogen spelen en er staan leuke kinderboeken in de kast. De kinderen mochten iedere dag met de gastvrouw mee om de konijnen in de tuin eten te geven. Dit werd erg gewaardeerd!! Het is een nette B&B met een uitstekend ontbijt. De croissants zijn heerlijk en er was iedere ochtend ook yoghurt en vers fruit. De B&B wordt gerund door een gezellig stel, dat moeite doet om het je naar de zin te maken. Ze hebben veel informatie over de omgeving beschikbaar in de B&B. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht!! Wij hebben veel plezier beleefd aan de tafeltennistafel in de kelder. Wij komen zeker terug, maar dan in het hoogseizoen. Dan gaan we met de kinderen naar het Wildpark dat in de buurt is of we gaan kanoën op de Ourthe en vragen aan de gastvrouw een picknick mand mee.

Kamertip: De kamer met balkon heeft een prachtig uitzicht!
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Villa Roma
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 maart 2015 beoordeeld

Ontzettend nette B&B gerund door een gepassioneerd koppelt! Op verzoek werd een op maat ontvangst geregeld met een proeverij met producten uit de regio, echt geweldig! Mooie kamers met tv en heerlijk liggende bedden. Ontbijt ook heerlijk, zelf gebakken brood en wederom enkele producten uit de regio. Voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer met mooie uitzicht op de tuin, nummer 4
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
18 maart 2015 beoordeeld

Weer twee nachtjes verbleven in deze mooie B&B met nóg mooiere kamer(s) en nu ook voorzien van een TV zodat je toch van alles op de hoogte kan blijven. De uitbaters zijn zeer klantvriendelijk en dat maakt het verblijf toch ook heel aangenaam. Wij komen hier beslist terug!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
4 januari 2015 beoordeeld

We werden vriendelijk door de uitbaters onthaald met een 'bakkie koffie' en een gezellig gesprek.
De kamer is ruim met een goede badkamer en een zeer goed bed.
Op wandelafstand van Durbuy.
Zeker een aanrader.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
9 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, lekker ontbijtje met verse eitjes, nette kamer, goeie tips te verkrijgen over omgeving ,goede rustige ligging, op wandelafstand van Durbuy, enige tip die ik aan de uitbaters kan meegeven is : vervang de Jupiler door een streekbiertje, keuze genoeg,

Verbleef: December, 2014, reisde met vrienden
11 november 2014 beoordeeld

Villa Roma is een keurig B & B, ruime kamers met nette sanitaire voorzieningen. De inrichting is eenvoudig en proper het slaapcomfort is goed. Ontbijt is ruim voldoende en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. in de omgeving is veel te doen zowel voor sportievelingen als rustzoekers, het stadje Durbuy is een schattig plekje waar het gezellig slenteren is. Culinair is er voor iedereen een lekker maal te vinden.

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze B & B.

Kamertip: De kamers met balkon hebben een prachtig uitzicht over de heuvels.
  • Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
24 september 2014 beoordeeld

Hallo wij zijn Nadia & Ludwig,we zijn zopas terug van Villa Roma ons verblijf daar in één woord ZALIG - PUUR GENIETEN !!!.De gastvrouw ( Linda ) en de gastheer ( Robert ) zijn zeer sociale en gezellige mensen,leuk om te verblijven.Prachtige kamers met een ruime badkamer,onze kamer was een met balkon deze was ook toegangkelijk voor de bewoner van de kamer naast ons ( wij vonden dit niet erg ).Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de mooie tuin.Het ontbijt was prima en voldoende,vooral de zelf gebakken appeltaart door Linda waar we elke morgen van genoten.PS ook de spiegeleitjes en ommeletjes gebakken door Robert waren zeer lekker.Onze beoordeling:ZEKER 10+. Er even tussenuit - komen zeker terug!!!

Kamertip: Alle kamers zijn orde,geen voorkeur dus
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Durbuy bekeken
op 0.8 km afstand
La Lisiere
nr. 1 van 32 in Durbuy
153 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Roma

Adres: Tier de Rome 27, Durbuy 6940, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Durbuy
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
Prijsklasse: € 89 - € 91 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Roma 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Villa Roma is een van alle comfort voorzien chambre d’hôtes met een panoramisch uitzicht over de weidse omgeving. Villa Roma ligt op wandelafstand van het gezellige centrum van Durbuy. Villa Roma beschikt over een schitterende tuin waar het, met zijn verschillende zitjes, heerlijk relaxen is. Villa Roma telt vijf luxe gastenkamers. Onze stijlvolle kamers, waarvan twee met balkon, zijn elk voorzien van een ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Uitstekende boxspringmatrassen zorgen voor een gezonde en aangename nachtrust. De kamers hebben gratis toegang tot WiFi en beschikken over een zitgedeelte en flatscreen-tv. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Villa Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?