“Weer terug in deze mooie B&B .......”
Beoordeling van Villa Roma

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Villa Roma
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
18 maart 2015 beoordeeld

Weer twee nachtjes verbleven in deze mooie B&B met nóg mooiere kamer(s) en nu ook voorzien van een TV zodat je toch van alles op de hoogte kan blijven. De uitbaters zijn zeer klantvriendelijk en dat maakt het verblijf toch ook heel aangenaam. Wij komen hier beslist terug!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner

4 januari 2015 beoordeeld

We werden vriendelijk door de uitbaters onthaald met een 'bakkie koffie' en een gezellig gesprek.
De kamer is ruim met een goede badkamer en een zeer goed bed.
Op wandelafstand van Durbuy.
Zeker een aanrader.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
9 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, lekker ontbijtje met verse eitjes, nette kamer, goeie tips te verkrijgen over omgeving ,goede rustige ligging, op wandelafstand van Durbuy, enige tip die ik aan de uitbaters kan meegeven is : vervang de Jupiler door een streekbiertje, keuze genoeg,

Verbleef: December, 2014, reisde met vrienden
11 november 2014 beoordeeld

Villa Roma is een keurig B & B, ruime kamers met nette sanitaire voorzieningen. De inrichting is eenvoudig en proper het slaapcomfort is goed. Ontbijt is ruim voldoende en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. in de omgeving is veel te doen zowel voor sportievelingen als rustzoekers, het stadje Durbuy is een schattig plekje waar het gezellig slenteren is. Culinair is er voor iedereen een lekker maal te vinden.

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze B & B.

Kamertip: De kamers met balkon hebben een prachtig uitzicht over de heuvels.
  • Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
24 september 2014 beoordeeld

Hallo wij zijn Nadia & Ludwig,we zijn zopas terug van Villa Roma ons verblijf daar in één woord ZALIG - PUUR GENIETEN !!!.De gastvrouw ( Linda ) en de gastheer ( Robert ) zijn zeer sociale en gezellige mensen,leuk om te verblijven.Prachtige kamers met een ruime badkamer,onze kamer was een met balkon deze was ook toegangkelijk voor de bewoner van de kamer naast ons ( wij vonden dit niet erg ).Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de mooie tuin.Het ontbijt was prima en voldoende,vooral de zelf gebakken appeltaart door Linda waar we elke morgen van genoten.PS ook de spiegeleitjes en ommeletjes gebakken door Robert waren zeer lekker.Onze beoordeling:ZEKER 10+. Er even tussenuit - komen zeker terug!!!

Kamertip: Alle kamers zijn orde,geen voorkeur dus
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
3 augustus 2014 beoordeeld

Ben je in het kleinste stadje ter wereld of omgeving dan is overnachten in deze B&B een aanrader! De kamers met elk hun eigen badkamer zijn mooi en schoon. Verder een prima ontbijt en is het genieten van het schitterende uitzicht vanaf het terras.
We wensen de nieuwe eigenaren heel veel succes!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
11 maart 2012 beoordeeld

Wij hebben in Villa Roma een warm onthaal gekregen.De kamers zijn nieuw,proper en fris, maar basic. We verbleven in de kamer achteraan het gebouw met prachtig zicht op de ardennen.We hadden het geluk dat onze naaste buren er niet waren want anders hadden ze inkijk in onze kamer wat naar privacy toe niet zo aangenaam is. Tevens heeft deze kamer een gedeeld terras met de buren. Dit kan vervelend zijn. Ook zijn de kamers totaal niet goed geisoleerd en heeft mijn man quasi niet kunnen slapen door het gesnurk van de buur.Plankje naast de douche voor de champoo zou praktisch zijn.
Ontbijt was normaal maar wat me opgevallen was, is dat ze veel producten van de "Aldi" gebruiken zoals yogurt,perperkoek wat ik minder vind voor een leuk weekendje. De kamer is uiteindelijk niet zo goedkoop en voor een bed&breakfast moet het ontbijt juist net dat ietsje extra hebben en mag er niet op bespaard worden! De ligging tov het centrum is toch niet zo vlakbij zoals wordt vermeld.'s Avonds is het toch aardig donker en de weg is voor wandelaars best onveilig. Eigenlijk alleen aan te raden om met de auto naar het centrum te gaan vanwege de te lange afstand en veiligheid. Steile helling om naar de B&B te gaan wat voor oudere mensen vermoeiend kan zijn. Ruime parkeergelegenheid achteraan het gebouw is zeker een pluspunt!
Geen televisie op de kamer en geen nachtkastjes.
Pluspunten: veilige parking, warm onthaal
Minpunten: ver van centrum, ondermaats ontbijt, basic kamers met slechte geluidsisolatie

Kamertip: Acherkant gebouw mooi zicht maar inkijk van de buren.
  • Verbleef: September, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Durbuy bekeken
op 3,1 km afstand
Les Mignees
nr. 2 van 2 in Barvaux
33 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Roma

Adres: Tier de Rome 27, Durbuy 6940, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Durbuy
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 32 B&B's / pensions in Durbuy
Prijsklasse: € 78 - € 91 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Roma 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Villa Roma is een van alle comfort voorzien chambre d’hôtes met een panoramisch uitzicht over de weidse omgeving. Villa Roma ligt op wandelafstand van het gezellige centrum van Durbuy. Villa Roma beschikt over een schitterende tuin waar het, met zijn verschillende zitjes, heerlijk relaxen is. Villa Roma telt vijf luxe gastenkamers. Onze stijlvolle kamers, waarvan twee met balkon, zijn elk voorzien van een ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Uitstekende boxspringmatrassen zorgen voor een gezonde en aangename nachtrust. De kamers hebben gratis toegang tot WiFi en beschikken over een zitgedeelte en flatscreen-tv. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Villa Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?