Beoordeeld op 13 januari 2020

Zeer gedateerd hotel. Kamer die wij kregen was oud en karakterloos. De douche is zo klein dat je nauwelijks kan bewegen. Eigenaar wasniet vriendelijk en het zwembad had geen succes. Ontbijt was behoorlijk goed maar daar stopt het.

Datum van verblijf: februari 2019
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Beste, alle kamers werden recentelijk vernieuwd en uitgerust met airco, minibar/frigo en gratis koffie en theeset. Verder beschikken al onze kamers al over badkamer en aparte WC, TV, telefoon, haardroger, badjassen en slippers,.. Indien het concept U niet beviel had U dit gewoon kunnen melden of het hotel verlaten. Het zwembad is onze trekpleister dus U bent volledig naast de kwestie. Qua vriendelijkheid staat het hotel zeer hoog aangeschreven op diverse sites???Spijtig dat U ter plaatse uw opmerkingen niet durfde te maken.

Beoordeeld op 27 september 2019

Rustige ligging. Mooie tuin. Klein zwembad mo wel leuk, zwemmen tot 21 u. Lekkere cocktails en niet verwacht maar heel lekker avondeten. Heel goeie chef. Petje af. Was aangenaam om te verblijven en terug even tot rust te komen.

Datum van verblijf: september 2019
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Hartelijk dank voor uw appreciatie. Tropical Hotel Team

Beoordeeld op 13 april 2019

Vriendelijke ontvangst, nette kamers die uitgeven op terras in de Japanse binnentuin met zwembad echt en aanrader, zeer rustige omgeving, rustgevende tuin met vijvertje. Parking aan eigen kamer onder de carport.

Kamertip: Kamer rond het zwembad zijn iets aan de kleine kant
Datum van verblijf: april 2019
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Hartelijk dank voor uw appreciatie. Tropical Hotel Team

Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Niet te groot hotel met zeer rustige ligging. Eerste indruk valt echt tegen: zeer vuile glazen voordeur, gordijnen voor de tocht. Eens binnen: leuk concept voor families met kinderen: subtropisch zwembad met errond de kamers en een restaurant met binnenterras, uitkijkend op zwembad. Het geheel is duidelijk erg gedateerd.
Pluspunt: de chef kan lekker koken !! Beperkte kaart (enkel menu), mooie wijnkaart, maar helaas was mijn halfje rood aan het oxideren.
Minpunt: geen uitzicht uit de kamer !! Badkamer super proper, maar heel donker en plastiek planchetten aan de muur.
Conclusie: netjes, heeft opknapbeurt nodig, mooie ligging.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beste, recentelijk werden onze kamers vernieuwd alsook het zwembad.
De dubbele ingangsdeuren zijn in het herfst en winterseizoen inderdaad voorzien van extra gordijnen voor extra confort vaoor onze gasten zodat onze gasten geen hinder ondervinden aan het zwembad als klanten uit vergetelheid de deuren niet terug sluiten.
Eenof meerdere menu's zijn dagelijks voorzien aangezien het merendeel van onze gasten boekt op basis van half pension een kaart is echter beschikbaar op simpel verzoek met een keuze aan vlees en visgerechten, past'as, voorgerechten en desserten.
Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Ontspannend. Nederlandstalige receptie. Verzorgde kamers en rustgevend. waarschijnlijk ook door de weinige bezetting. Heel vriendelijke personeel. Parking direct aan de kamer. Zeker een aanrader. Een minpuntje, ligt op ongeveer 2km van het centrum van Durbuy en terugweg is klimmen.

Datum van verblijf: maart 2019
Alexandre W, Propriétaire van Tropical Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Hartelijk dank voor uw appreciatie.