Beoordeeld op 15 oktober 2020

We hebben half oktober 2020 hier 3 nachten verbleven en uitgebreid genoten van al het lekkers dat het wildseizoen biedt, aangeboden via o.a. diverse promotiepakketten.
Op geen enkele moment en met geen enkel gerecht werden we teleurgesteld, integendeel. Fijne keuken, fijn kader en dito bediening.
Zowel in het restaurant als in de rest van het hotel is zeer veel aandacht besteed aan de Covid-19 voorzorgsmaatregelen en het respecteren ervan.
De kamer, het bed, badkamer en bergruimte was in orde. Wel zou een extra kapstok om handdoeken in de badkamer op te hangen welkom zijn.
De wellness met jacuzzi en zwembad (hammam niet beschikbaar door Corona) was in orde, het water van het ruime zwembad (6x10) proper en voldoende warm. Minpunt was enige algenaanzetting in het zwembad in de rand juist onder de boordstenen.
Al bij al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een optie om er nog eens te verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw opmerking! We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

De wellness was beneden peil zwembad en jacuzzi koud ,haman was kapot el sollaruim was niet te vinden en ze scheepte ons vlug af aan de receptie als we het zeiden en groot was onze verbazing dat er een vogel op het ontbijt buffet zat en ontbijt buffet met koorden afgespannen, je kon nog niet deftig kiezen en er lag nog stukjes kurk op mijn kamer van de vorige en vuile handdoeken en je kon niet eten met 4 personen maar wel met 2 personen en we werden ook weer afgescheept en ze gebruiken voor alles de COVID maatregelen

Datum van verblijf: oktober 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw opmerkingen na uw verblijf bij ons achter te laten ,

In het belang van ons allen leven wij de maatregelingen voor de covid 19 strikt na, wij spelen niet met de gezondheid van onze medewerkers en nog minder met die van ons gasten ! We betreuren ten zeertse dat u dit heeft gewaardeerd. Indien u met 4 personen verbleef in het hotel , hadden wij u zeker een tafetje gereserveerd in ons restaurant voor 4 personen .

De temperaturen van de jacuzzi en het zwembad worden s'morgens en s'avonds altijd gemeten, voor het zwembad is de temperatuur tussen de 30° en 32° en de jacuzzi tussen de 34° en de 36° , wat voor de meerderheid van onze spa gebruikers het aangenaamst is .

Wij excuseren ons dat de Hammam buitengebruik was . En wij hadden u graag verder geholpen met propere handdoekken aan de receptie .

Een zonnebank hebben wij helaas al lang niet meer , deze is vervangen door Een hydromassage dat werkt met waterdruk en
pulserings frequentie. Deze zijn handmatig in te stellen waardoor voor iedereen zijn gewenste stand mogelijk is. De massage kunt u
beleven zonder u om te kleden of nat te worden! Een flinterdun en waterdicht doek scheidt uw lichaam en de waterjets zodat u helemaal droog blijft.

Beoordeeld op 1 oktober 2020

Een leuk hotel met een prachtige Wellness : sauna, jacuzzi en zwembad. De hamman was niet toegankelijk wegens Covid. Dit hotel deed er alles aan om het Covid-vrij te houden. Lekkere maaltijden met een sympathieke bediening !

Datum van verblijf: september 2020
Goran Van Dieren, Directeur général van Azur En Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste ,

Bedankt voor deze uitstekende rating, wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij Azur En Ardenne

met vriendelijke groeten en hopen tot en volgende keer

Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

De wellness is proper, verwarmd zwembad, hydromassage deed ook goed. Het eten en ontbijt is heel lekker. Wij hadden een arregement waar 3 gangen en 4 gangen dinner bij inbegrepen was. Het hotel ligt in een rustig gebied maar onze kamer lag boven de keuken en dat was erg storend. Veel lawaai tot middernacht. Dat was jammer. De kamer zelf was voor 3 personen en heel proper en ruim.

Beste ,

Hartelijk dank voor uw beoordeling,

Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van het ontbijt en ons restaurant, en excuseren ons voor het lawaaihinder dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons ,
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen .

Beoordeeld op 23 september 2020

Wij boekten dit hotel na het lezen van de positieve revieuws. Helaas was dit voor ons een grote teleurstelling. We verblijven vaak op hotel, dus kunnen we al wat vergelijken. Om te beginnen vonden we in de comfort kamers niets van 'comfort' terug, Afgezien van zeep was er niets! Geen bodymilk, geen papieren doekjes, geen sponsje om de schoenen wat stofvrij te maken (Ardennen!) geen wifi-bereik op de kamer, de stopcontacten onder de nachttafels, waardoor je eerst op je buik op de grond moest liggen, ook geen rustige kamer.
De lobby heel ongezellig en toen wij er waren, waren er enkele tafels nog niet gereinigd smorgen van de avond ervoor.
Het ontbijt!! Heel coronaproof, maar kon heel wat beter georganiseerd worden zodat het meer op een gezellig vakantieontbijt leek, dan op een mini politiestaat.
Het buffet stond zodanig veraf en werd van de klanten afgescheiden met linten zodat we met moeite het aanbod nog konden zien. We mochten niets zelf nemen, wat nog te begrijpen is. Maar op die manier vonden we het wel vervelend om steeds terug te moeten gaan en een ander de hoeveelheid te laten bepalen voor ons. Deed soms denken aan besparingen. Ook voor onze zondagmorgen, geen broodjes of pistolets. Toen wij dit gingen melden aan de receptie riepen ze corona in. Maar je kan dit moeilijk daarmee verantwoorden. , we vroegen daarop iemand van de directie te spreken. De mevrouw die de receptie bediende wiegerde dit ons. Onbegrijpelijk!!!!! Daarop hebben we het ontbijt voor de volgende dag geannuleerd en zijn we dit in een ander hotel gaan nemen. Waar het heel wat gezelliger was, zelfs broodjes en pistolets op een maandagochtend, goedkoper ook en evenveel aanbod. Nochtans evengoed coronaproof.
Verder hebben wij van niets meer gebruik gemaakt op het hotel, wegens absoluut ontevreden dus. Wel moet gezegd dat het een fantastische en rustige ligging heeft.

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw opmerkingen na uw verblijf bij ons achter te laten.
Om terug te komen op uw opmerkingen over de coronamaatregelingen tijdens het ontbijt , willen wij erop wijzen dat de covid-19 strikt worden nageleefd.en heeft echter niets te maken met besparingen , wij bieden meer dan 40 verschillende producten aan !

Ter informatie: in alle kamers is er wifi voorzien , indien er een probleem was hadden wij u graag verder geholpen aan de receptie .voor de aankomst van de gasten zijn er badjassen voorzien , er is gratis koffie en thee in de kamer in de badkamer is er douche-gel en shampoo aanwezig .

wij vragen het na bijonze collega aan de receptie wat er is gebeurd toen u achter de directie vroeg, vermits het niet de gewoonte is om dit te weigeren . de directie is namelijk op zondag niet aanwezig.
Wij danken u nogmaals voor uw tijd