4 weken geleden beoordeeld

In het restaurant onervaren, onbeleefd personeel. Gsm werd nat gemaakt bij het inschenken van de glazen water en raakte daardoor helemaal in de knoop. Ik heb een nieuwe gsm moeten kopen. Geen excuses, geen commerciële tegemoetkoming. Het hele weekend naar de knopen, een zure pil, daar het weekend een nieuwe start moest zijn na een nare periode (kanker, ...)

Kamertip: Kies een kamer achteraan, de kasseien maken heel veel lawaai
4 weken geleden beoordeeld

Super fijn Hotel, Top Bediening, Top Ontbijt, Luxe in Durbuy.
Ik kan dit Hotel aan iedereen aanraden. Ik heb gelogeerd in dit hotel van zondag tot dinsdag. Het was daar wel rustig door deze corona toestanden dus ik weet niet of het daar ook super druk kan zijn. Voor mij een super ervaring en ik zal hier zekers terugkomen.

4 weken geleden beoordeeld

Zeer mooi hotel is zeker een aanrader tevreden over de ontvangst aan receptie super en nederlandstalig,de kamers pico bello in orde een aanrader en een topligging.zeker reserveren bij la bru is een streling voor het oog

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Gewoonweg subliem , prachtigs kamers , mooie welness en
Fantastisch goed opgeleide medewerkers ...Eten in Bru ‘serie was top , alles super fijn gepresenteerd en heel professionele bediening .
Ze zullen ons daar nog zeker is terug zien komen .
Een aanrader .

Beoordeeld op 15 oktober 2020 via mobiele applicatie

2 nachten met ontbijt geboekt.(premium kamer. Blij verrast met de upgrade naar het nieuwe gebouw. Alles kraaknet, mooi design, zicht op de ingang(maar geen last van lawaai: goede isolatie.Heerlijk groot en uiteraard nieuw bed.
Juist wat gesukkel met de vele lichtknoppn overal.
Personeel supervriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt: onderverdeeld in eilandjes(brood &co , beleg ,alle soorten fruitsap, melk en eieren&co): daar moest je elke x wachten om bediend te worden : moest je soms wel wat geduld hebben(was nu niet zo druk maar vraag me af hoe t er aan toe gaat met volle drukte..)
de gang naar de ingang vd ontbijtruimte veel te smal en ad andere kant stond er ook nog een buffet(hier wel selfservice)en mogelijkheid om een omelet, wafels of pannenkoeken te laten bakken, dus elke x langs wachtende mensen passeren.. maar de keuze en kwaliteit was top(20€ pp).
‘s Avonds in de Bru’sserie gegeten(concept: tapas).Heerlijk!
Kortom: een top verblijf gehad!