4 februari 2018 beoordeeld

In september 2017 verbleven we twee nachten in het hotel. Het concept van de ligging van de kamers met aangrenzende terrassen is quasi perfect maar de accommodatie is zwaar "dépassée", dingen die defect of beschadigd waren in de kamer werden duidelijk niet meer hersteld. Het beheer meldde ons dat het hotel aanvang 2018 volledig ging vernieuwd worden onder het beheer van de nieuwe eigenaar(s). Het dienstdoende personeel was correct en het aangeboden ontbijt was uitstekend. Het hotel beschikt tevens over een privé parking wat steeds een pluspunt is.

Kamertip: Kamers aan de achterkant van het gebouw zijn beduidend rustiger.
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
21 december 2017 beoordeeld

Mooie hotel nabij de oude stad,De nieuwe aanwinst beneden is een plus punt met parking. Vriendelijk onthaal en echt te waarderen nederlandse aanspreking.Een zeer gevarieerd ontbijt met alles erop en eraan. Aan de kerstmarkt

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
14 december 2017 beoordeeld

heel lang wachten en een peperdure rekening, Euro 8 voor gewoon Appelsap uit een flesje voor de kindjes.
dit is sinds mijnheer Coucke de nieuwe eigenaar is
ze willen luxe uitstralen maar die is zelfs ver te zoeken, krakkemikkige stoelen geen nootje bij de speciaalbieren en geen koekje of chocolaatje bij een koffie van Euro 5,50 van Nespresso, sorry dit is erover hier zie je ons nooit meer.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren aangekomen rond 12 h in dit hotel.
Er waren werken in de receptie , waarvoor geen enkel excuus werd aangeboden ( werken moeten nu eenmaal gebeuren , maar even sorry zeggen is toch het minste).
Kamers waren nog niet klaar (pas om 15h), dus vroegen we zelf of we onze bagage ergens konden achterlaten...
We gingen dan nog maar een kleine wandeling doen en rond 13 h kwamen we terug om iets te eten ( er was die dag maar 1 restaurant beschikbaar , hetzelfde dat we gereserveerd hadden s’avonds...).
Het eten was zeer lekker in la bru’sserie, maar het was zeer kil in het restaurant.
Om 15 h gingen we op zoek naar onze kamers (nr van de kamer bleek enig zoekwerk omdat die zeer licht op de deur geschilderd staat, gelukkig waren er werkmannen die ons konden helpen .Misschien een tip dat ze het kunnen zeggen bij de receptie?
De kamer was ok ( wij logeerden hier al enkele jaren terug) maar het was er ijskoud, dus vlug chauffage aangezet.

Toen we na een koude wandeling terugkwamen in het hotel bleek er geen enkele bar open voor een drankje ( enkel la Bru’sserie ). Dus maar even ons gaan ontspannen op de kamer.
Enkele tips voor badkamer : slippers(vloer in badkamer is zeer koud), badjas, beter licht...
Het bed was prima.
Helaas om 7 h gewekt door de schilders die kamer ernaast aan het schilderen waren.
Ontbijt was lekker.
Personeel was zeer vriendelijk.
Kortom , hotel met veel potentieel , ruimte voor verbetering.
Excuses voor ongemak van werken of vragen of verblijf in orde was zou wel mogen.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi gerenoveerd hotel en goed gelegen met privee parking
Zeer lekker restaurant voor diner met mooie wijnkaart. Correcte prijzen en speciale arrangementen.
Mooi ontbijtbuffet met keuze
Zeker aan te raden