La Caleche
Hotel des Comtes(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
La Lisiere(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

LPM Sporthotel(Durbuy)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Travelocity
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
9 januari 2018 beoordeeld

waren er voor een weekeind alles was er in orde ,zeer propere kamers ,modern alles met een tablet te bedienen in de kamer ;) ook zeer goed eten zowel in het restaurant als ook het ontbijt,en zeer vriendelijk personeel die zelfs perfect nederlands praten
komen zeker nog terug hier

Kamertip: een kamer aan de achterzijde is zéér rustig
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
3 januari 2018 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Durbuy doch rustig . We waren er al verschillende keren en nu de renovatie van de kamers en het restaurant rond zijn is dit een echte aanrader voor een kort verblijf . Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Dit hotel kent vast en zeker veel repeaters .

Verbleef: december 2017
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 5 dagen in dit hotel geweest... we hebben genoten.. Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, kamer heel proper, en voorzien van alle technische snufjes... we werden op onze wenken bediend... een echte aanrader!!!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Jacques L, Responsable relations clients van La Caleche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Dank U heel hartelijk voor uw positieve mening over ons hotel en ons personeel !
Wij zijn nog altijd te uwer beschikking.
Met onze beste groeten.
Christian Human resources

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de gerant die bovendien perfect Nederlands sprak. Mooie kamers en uitgebreid ontbijt zorgden voor een zeer aangenaam verblijf. Zeker een aanrader! Ook het restaurant is dik in orde

Verbleef: september 2017, reisde met familie
20 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel met zeer moderne kamers en goed restaurant.
Wij hadden een kamer met een verdiep, de badkamer bevond zich boven. De kamer was proper en voorzien van alle comfort. Het personeel was zeer vriendelijk.Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn.

Verbleef: juli 2017