“Lekker etentje”
Beoordeling van Wagyu Grill

Wagyu Grill
Geclassificeerd als nr. 44 van 69 Restaurants in Durbuy
Beschrijving: Onze chef, Wout Bru, heeft opnieuw een uniek concept gecreëerd. Hij heeft zijn ervaring gebruikt voor het samenstellen van een verrassende kaart U kunt genieten van een uitzonderlijke maaltijd en van een onberispelijke service. Bovendien is de grill zichtbaar vanuit het restaurant, zodat u de magie in de keuken kunt observeren. De gerechten zijn opgevat als kunstwerken, gekleurd en geparfumeerd. Samengesteld met de beste, verse ingrediënten, die het gegrild vlees en vis tot hun recht doen komen. Wagyu heeft bovendien een groot terras met zicht op het kasteel en de schitterende natuurlijke omgeving van de Ardennen. Dit maakt de ervaring compleet. Wagyu is gloednieuwe hoogstaande gastronomie in Durbuy, kom het ontdekken!
31 augustus 2020 beoordeeld

Lekker diner, zowel de burgers, ribbetjes als steak vielen in de smaak bij ons gezin.
De DJ was super enthousiast en zorgde voor een leuke vibe.
Vriendelijke bediening!

28 augustus 2020 beoordeeld

het eten was zeer lekker en het personeel ook heel vriendelijk. Dj vond ik persoonlijk geen meerwaarde.. dan liever rustige muziek maar dit is een detail

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 8 personen gaan eten met hoge verwachtingen. De bediening was vriendelijk. De amuseer was ondermaats voor dergelijke prijs. Voor alles wordt er extra aangerekend wat geen probleem is indien het lekker is.
Het was gewoon lekker. De ribben die onze dochter bestelde waren zeer droog en niet te eten. We hebben dit gemeld maar geen reactie daarop, ook de frieten stonden te lang te wachten alvorens op te dienen waardoor ze droog en taai waren. De rest gewoon ok. Duidelijk overpriced. Het is niet omdat het van w. Bru is dat men veel mag rekenen.
Nog veel werk aan de winkel voor dergelijke prijs.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi ,modern restaurant in hartje van Durbuy. Een grote zaak met veel gasten en personeel.
De bediening was heel vlot.
Als voorgerecht koos ik de tartaar op Italiaanse wijze (18€)en mijn partner de Rundstartaar met Mergpijp en Crème van Basilicum (18€)beiden mooi gepresenteerd in een mergpijp.
Als hoofdgerecht kozen we voor de kip aan ‘t spit met room en morieltjes(te nemen met 2 personen) 43€
De bijgerechten moet je nog eens apart bij betalen. Ik nam de frieten (4€) en mijn partner koos voor de frieten met parmezaan en truffel(4€) maar dat was niet wow. Ikzelf nam nog een komkommersalade(4€) wat veel geld was voor wat schijfjes komkommer.
We namen een flesje rode wijn en een 1/2 liter plat water. Totaalprijs 129€.
Niet goedkoop maar toch een aanrader om eens te doen.

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Proeven van echte Japanse Wagyu stond al langer op mijn verlanglijst. Speciaal hiervoor naar Durbuy gereden. Echt top! Smelt letterlijk in de mond. Een echte aanrader en elke euro waard. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Wagyu Grill bekeken, bekeken ook

In Wagyu Grill geweest? Deel je ervaringen!