“Te duur”

Saint Amour Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 75 Restaurants in Durbuy
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was opzich prima, Maar de prijs van de gerechten (32 euro voor een taaie filet mignon) was veel te hoog, geen aanrader

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk goed gegeten, eerlijke producten.
Vriendelijke, vlotte bediening, porties mochten iets ruimer zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, goede bediening.....aanrader
Lekkere menu op basis van rivierkreeften.
Kinderen werden super goed ontvangen

Datum van bezoek: augustus 2019
Colette R, Responsable réception van Saint Amour Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Bedank voor uw bericht !

Tot een volgenkeer dan

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dachten hier wat te gaan drinken met een Brusselse wafel echter we werden weggestuurd omdat ze geen drinkers wilde hebben tijdens lunchtijd ondanks half leeg terras. Mensen hebben zeker nooit de crisis meegemaakt.

Datum van bezoek: juli 2019

hier het is eerst een restaurant zo we blijven vrij tafel om te eten. Een half uur laten hebben we misschien veel mensen om te eten. Dit is onze kiezen. Er zijn andere plaats in Durbuy om een lekker wafel te eten ook...

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier al een paar keer eten, en komen zeker terug. De bediening is super. Heel vriendelijk mensen. Het eten is verzorgd, lekker, fijn en mooi gebracht . Zeker een correcte prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader

Datum van bezoek: juni 2019
Colette R, Responsable réception van Saint Amour Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Bedank voor uw prettige bericht! Tot volgende keer !

Reizigers die Saint Amour Restaurant bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg
Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Saint Amour Restaurant geweest? Deel je ervaringen!