Beoordeeld op 7 oktober 2020

Een heerlijke plek om te llogeren, verzorgd, schoon stil en warm. Fijn contact met de manager Nathalie. Goede regels voor Covid 19 met een goed verzorgd ontbijt. Eigen parkeerplek zonder kosten. Voorts staat het hotel fijn dichtbij het centrum van Durbuy.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Super vriendelijke ontvangst ontbijt super lekker en op de kamer gebracht, coronaproof, parking gratis aan hotel,
Kamer was al vroeger klaar dan gezegd en we konden er meteen in. Vlakbij centrum op loopafstand. Bed was voor ons te hard maar dit is persoonlijke voorkeur. Bad op de kamer en we prefereren liever een douche maar dit zijn slechts kleine details. Zeker voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 30 september 2020

Alles wat er moest zijn in de kamer was aanwezig, maar er was geen sfeer en het ontbijt was niet goed.
Het was coronaproof, maar het mistte gezelligheid en menselijk contact.
Zou er niet meer opnieuw naartoe gaan. De ligging was wel goed.

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi stijlvol hotel aan de rand van het leuke stadscentrum. Aardige medewerkers en nette kamer met mooie badkamer. Op 3 minuten lopen van de restaurants en bars, gelegen aan de rivier. Kortom een aanrader.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 september 2020

Zeer mooie kamer op gelijkvloers. Badkamer met grote douche. Zeer rustig gelegen op wandelafstand van het centrum met gratis parking aan het hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Als ik toch een minpuntje zou melden is dit het ontbijt maar dat hangt natuurlijk ook samen met de coronapandemie .