Beoordeeld op 9 oktober 2019

zeker een aanrader als la roch en om omgeving te bezoeken een knusse hotel zeker een aanrader
en een aangename onbijt en een vriendelijk baas die nog nederlands kan praten en nog zelf opdiend in de morgen voor het onbijt

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met mijn vriend op een drie persoonskamer geslapen. Bij de service en het ontbijt was ik heel aangenaam verrast. Er was verse fruitsap en genoeg keuze aan beleg. Het personeel was ook heel vriendelijk en wou altijd helpen (pluspunt dat ze ook nederlands spraken).

Het spijtige was vooral onze kamer. Ookal was dit een drie persoonskamer toch was het krap met twee. Bij het boeken was er normaal gezien een mini frigo aanwezig en een uitzicht. Spijtig genoeg was geen 1 van de twee aanwezig.

Er was maar een klein ruitje in de kamer waardoor het heel benauwd aanvoelde. Hetzelfde kan gezegd worden over de badkamer waar je eens een rondje kon draaien en alles had gezien.

Voor een paar nachten is dit hotel ideaal, zeker voor de prijs dat ze vragen. Voor een lange reis zou ik dit niet aanraden wegens plaatsgebrek.

Toch zal ik zeker eens terug komen door de gastvriendelijkheid en het goed ontbijt!

Datum van verblijf: februari 2019
serges492, Propriétaire van Hotel Les Arcades, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Wat betreft de minikoelkast, vind me alsjeblieft omdat we meer hebben sinds 1914! Ten minste 20 jaar oud !!!
Voor de rest ben je de enige rechter.

Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is super goed de mensen zijn heel vriendelijk het ontbijt is heel verzorgt en je een ruime keuze voor te eten we hebben super goed geslapen de bedden zijn zalig we komen zeker terug een aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden geen te hoge verwachtingen bij dit 2* hotel, maar het viel al bij al nog meer tegen dan voorzien. Een achteraf-kamertje, gelegen in een bijgebouw, donker en niet verlucht, piepklein en krakkemikkig in elkaar geflanst... de service van de eigenaar maakte een deel goed, maar eigenlijk niet aan te raden voor boekingen langer dan 1 nacht. Misschien liggen onze eisen een beetje hoger in de markt, maar ondanks zijn perfecte ligging zal ik hier niet meer boeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

S morgens een goed onbijt een beetje van alles .
De kamers zijn goed maar bedden beetje hard.
Je ben daar direckt in de winkelstraat.
In de straat zijn er goede restaurants en tea rooms .
Voor uitstap kun u naar kasteel er zijn ook campings dicht bij

Kamertip: Kamer 11 op eerst verdiep uit zicht op de winkelstraat
Datum van verblijf: april 2017